Jump to content
SXOC.NL Forum

S15 van Freek verloren gegaan in brand! Amersfoort

Recommended Posts

Toch even meedelen alhier, je weet nooit of iemand iets vernomen heeft maar Freek_amersfoort z'n S15 is in de nacht van zondag op maandag 15 augustus vernield geweest door een brand in Amersfoort.

In deze loods stonden nog een groot aantal andere voertuigen welke ook allen tot schroot werden herleid. :ko4:

Artikel en foto's zijn hier te vinden:

http://www.112amersfoort.nl/page/Nieuwsdetail/35467/uitslaande-brand-in-bedrijfsgebouw-soesterweg

Er is een vermoeden dat er kwaad bloed in het spel zit dus mocht iemand iets opgevangen hebben of zelfs gezien hebben; gelieve Freek hiervan op de hoogte te brengen.

Het krapuul dat dit gedaan heeft zou voor mijn part aan het kruis genageld mogen worden. Heel wat mensen en collega liefhebbers zijn hun droomwagen kwijt hierdoor. :(

Nogmaals Freek, sterke gewenst!

Edited by McLarenboy
  • Like 1

Had het van de week via Damon ook gehoort... (zie mijn reactie in het klaagtopic).

Had via Damon idd ook vernomen dat de auto geschorst daar stond en hij niet onder de inboedel oid viel van dat pand. Betekend dus idd dat hij niks vergoed krijgt/kreeg. (Correct me if im wrong).

Vreemd dat de brandverzekering van het pand dit niet dekt, ik heb zojuist mijn brandverzekering moeten updaten daar er nu 5 niet-ingeschreven wagens in staan. Maar misschien is het anders in Nederland.

He jongens,

Bedankt voor alle steun!

Was zaterdag en zondag nog lekker aan het knutselen, nog beetje overleg gehad met Mike over het flexen van mijn olie spat plaat, allemaal top!

Maandag ochtend, telefoontje,, "de hal staat in de fik" :( zakt de grond ff onder je voeten vandaan..

Jullie weten allemaal wel hoeveel tijd en liefde er in deze hobby gaat zitten..

Niet alleen de auto maar ook bruggen, takels, gereedschap, alles weg

Resultaat:

20160815_190819_zpsd84osqum.jpg

Was net weer klaar na het ongeluk, zou vrijdag weer lekker over Zandvoort gaan knallen.

Vorig weekend nog ff camera getest voor op het circuit:

https://www.youtube.com/watch?v=qtpq3_UbDjo

Over de verzekering:

Inboedelverzekering is (blijkbaar) alleen wat je tijdelijk (max 6 maanden) ergens anders op slaat en omdat ik netjes zij dat ik er al 2 jaar zit had ik een 2de inboedelverzekering moeten afsluiten. (dit hadden maar 2 mensen van de hal helaas)

We willen ook iets van een crowdfunding gaan opzetten, dat word vervolgd

Edited by freek_amersfoort