Jump to content

Co-ordsport / Partbox


Recommended Posts

Op 23 Februari dit jaar een aantal kleine Mishimoto koppelingen besteld en een hks oliefliter. Orderbedrag samen een kleine 80 euro.

 

Mishimoto producten stonden in back-order, op zich geen probleem. Meerdere malen leverdata opgevraagd. uiteindelijk zou het 18 maart binnen zijn. In de weken erna niks ontvangen, 29 maart gevraagd wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen.

 

"Chris" werkte daar niet meer. Top. Een deel was binnen en zou worden opgestuurd. 2 dagen later in huis, netjes geregeld!

 

2 koppelingen moest ik nog ontvangen, na 31 maart geen reactie meer ontvangen. 28 april mijn order geannuleerd met het verzoek om het openstaande bedrag van slechts 25 euro te retourneren. Geen reactie. Vandaag wederom gemailt(30 mei).

 

3 maanden levertijd op 2 koppelingen vind ik wat overdreven. Het bedrag is niet hoog en gat het mij niet om maar ben niet te spreken over de communicatie.

 

Ben niet voornemens om ooit hier nog een bestelling te plaatsen. Vanuit Japan of de Verenigde staten is het nog sneller hier.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eigenaar is nogsteeds Chris Dreezen hoor!

Is geloof ik 1 manszaak dus Chris werkt er altijd.

 

Vind het overigens ook geen fijne zaak, ooit op het punt gestaan wat te bestellen en dat wilde ik ophalen. Maar dat ging niet. Waarom weet ik nogsteeds niet.....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Coordsport is ook leverancier van SXshop, Was hoofdleverancier maar ik vind inderdaad de levertijd ook te lang. Daarom zijn wij alternatieven gaan zoeken. Coordsport is HKS importeur van de EU. Dus daar kunnen we niet om heen, Ik heb al een aantal jaar goed contact met Wouter, is een prima kerel die bereid is extra dingen uit te zoeken. Vind het alleen jammer dat hij af en toe zo laks is.

 

Chris werkte voor Wouter, Wouter is Managing director en Chris hielp hem mee met de bestellingen, Uiteindelijk heeft Chris ontslag genomen omdat hij een nieuwe uitdaging zocht. Ik heb het idee dat Wouter het momenteel erg druk heeft, denk als je hem belt en je ongenoegen uit dat het vrijsnel geregeld is.

 

Suc-6

 

Groeten Jeroen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...