Jump to content
SXOC.NL Forum

200sx s13 gekke boi

Recommended Posts

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Of Lars moet zich als newbie op een forum maar niet gelijk als een popi jopie gedragen.

Waarom is er in 6 dagen 6 pagina's volgezet in een voorsteltopic? Wat voor type hebben we hier weer binnengehaald en wie heeft het toegelaten? Wat is er mis met jezelf voorstellen en iedereen zegt ho

Welkom hier.   En vaarwel nette shell

Dj ik vind t no problemo dat hij pics post,al had hij van ieder opleg momentje een aparte genomen en met ons gedeeld..ik vind t goed.

Maar genoeg mensen hier kennen de beste knul niet..hij komt inderdaad zoals door meerdere omschreven, met babbels binnen en krijgt hierdoor meteen een negatieve status.
Als mensen vervolgens iets zeggen,dan moet je niet meteen aangevallen gaan doen en mensen de les willen lezen.
Niet zo doen is dus wel van toepassing aangezien hij zo doet. Alleen jij zegt van niet maar dat komt doordat je hem kent.
Dat is hetzelfde als mensen zeggen..als je hem leert kennen is t een goed jong. Eigenlijk zeg je dan..t is een rare lul maar je went er wel aan.

Als we het over de 350 gaan hebben in het recente foto gedeelte, dan lijkt het mij inderdaad handig dat de achtergrond en het perspectief veranderen..anders liet ik hem wel onder de carport staan,de camera op t statief derbij om vervolgens met de krant van die dag (recent) dagelijks een foto te maken en te delen. Denk dat er dan ook genoeg gezeur was gekomen ondanks dat ik me niet zo gedraag tegenover anderen en me eigenlijk nog steeds aan de gestelde regels houd van dat topic.

• Like 3

Tim ik denk dat je mij te serieus neemt.. Ik denk dat ik te gewend ben dat iedereen wat sarcastische en internet humor kan hebben.

Ik voel me helemaal niet aangevallen by the way.

Willen jullie dan dat ik een project topic begin in plaats van dat ik hier post?

En Tim, ik kan me niet herinneren dat ik me onbeschoft heb gedragen tegenover leden die ik niet persoonlijk ken(buiten Mike om dan). Ik begrijp alle ophef over dit niet helemaal. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik blijf rustig door posten.

Edit:

Ik heb een project topic geopend.

Edited by Ljenster
  • Like 3

Kijk je komt ergens binnen en wilt daar over je auto praten..shit laten zien..info inwinnen/delen. Dit vind je ook leuk om te doen met mensen die je nog niet kent, anders had je je vrienden van hier ook kunnen whatsappe. Helemaal goed natuurlijk maar de mensen die jou niet kennen kunnen niet weten hoe jij iets bedoeld..dus als jij dan inderdaad net vers binnen, Mike in de zeik neemt dan word dat door mede forum leden niet gewaardeerd. Vervolgens gaan vrienden voor jou praten/in de bres springen en word er op mij gereageerd, dan voel ik mij genoodzaakt om daar op te reageren (Y)

Ik ben blij dat je je eigen niet aangevallen voelt, want dat zou ik erg vervelend vinden.

Mag ik je trouwens vragen met voor een body en objectieven je werkt?

Edited by tim-s14
  • Like 1
  • Admin

Leuk overigens dat er een troll zich aanmeld en meedoet (inmiddels verwijderd). Bans zijn gratis.

Het gaat om je hele attitude op het forum als newbie, als je dat niet inziet dan mag je altijd nog vertrekken.

• Like 1

@Tim dit is uiteraard nooit zo bedoeld en heb geen intenties om op te scheppen oid.

Ik gebruik een 5D mark II met canon f1.4 voor alle foto's die je hier ziet. Ik heb nog 1 andere lens, maar die heb ik nog niet gebruikt voor de foto's die hier gepost zijn. Een Sigma f2.8 70-200mm EX

• Like 1
  • Admin

Waarom is er in 6 dagen 6 pagina's volgezet in een voorsteltopic? Wat voor type hebben we hier weer binnengehaald en wie heeft het toegelaten?

Wat is er mis met jezelf voorstellen en iedereen zegt hoi en het is klaar?

Waarom doet ie zo?

• Like 7