Jump to content
SXOC.NL Forum

200sx s13 gekke boi

Recommended Posts

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Of Lars moet zich als newbie op een forum maar niet gelijk als een popi jopie gedragen.

Waarom is er in 6 dagen 6 pagina's volgezet in een voorsteltopic? Wat voor type hebben we hier weer binnengehaald en wie heeft het toegelaten? Wat is er mis met jezelf voorstellen en iedereen zegt ho

Welkom hier.   En vaarwel nette shell

Ik kan me ook behoorlijk wat foto´s herinneren van jouw 350Z, wees blij dat de man weet hoe hij een camera vast moet houden.

Misschien dat Lars een disclaimer moet schrijven over hoe zijn reacties opgevat dienen te worden, ik denk dat het verkeerd overkomt.

Edited by Dirk Jan
  • Like 2

Dat was in het recente foto van je auto gedeelte. En dit waren volgens mij niet 3keer dezelfde foto's plus ik had Eric's goedkeuring. Voor de rest ben ik kei blij met iedereen hiero (Y) maar zeggen dat je een verhaal verteld (waar een project topic voor is) en 3 de semi zelfde pics poste en dan meteen zo doet als iemand je een reactie geeft is een bietje kinderachtig.

• Like 2

Dat is toch het hele punt, "gelijk zo doen" is niet van toepassing, gezien het niet zo bedoeld is. Meneer koopt wielen, is hier heel erg blij mee en plaatst een foto. Meneer koopt banden, is hier blij mee en plaatst een foto'tje. Meneer laat banden monteren, is hier heel erg blij mee want is heel benieuwd hoe het zal gaan staan en plaatst een foto. Dat meneer dan ook nog eens goed foto's kan maken zorgt er vervolgens voor dat het er wat meer worden. Maakt dat uit? Als we concreet naar jouw 350Z foto's kijken verandert ook alleen het perspectief en de achtergrond. Maargoed, daar keek ik ook met plezier naar, want dat heb je met mooie foto's. En dat zijn dit ook.

En Lars, houd volgende keer een beetje rekening met je taalgebruik gezien men jou hier niet kent.

• Like 4