Jump to content

dasparx


smeck

Recommended Posts

Vorig jaar oktober een mx5 shell met parts gekocht, achteraf miste er het een en ander.

Ook heb ik na 4 maanden en na meerdere malen (4/5x) de belofte dat t kentekenbewijs zou worden opgestuurd, gevolg door "onee, ik heb t toch niet opgestuurd" of "ja ik heb em eigenlijk niet want hij is kwijt" nog steeds t kentekenbewijs niet gekregen om em op me naam te zetten.

Volgens de recensies op zn account op tweakers is dat de normale gang van zaken...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Jij zit op sxoc en dit is een ervaring met jou

2. Ja, net als de vorige keren dat je iets met mij "regelde" de afgelopen 4 maanden, zo'n 3,5 maand nadat je het voor het eerst zou opsturen, maar smoesjes:

-kan eventueel binnenkort wel ff langskomen anders, meteen ff waggie overschrijven enzo

-PAXP-deijE.gif10/11/2015 22:42

Ja is goed

Ben alleen komende tijd druk ivm verhuizing

Daarom.nog geen tijd gehad

27/12/2015 23:01

En als ik het morgen niet vind vraag ik nieuwe code aan voor overschrijving

11/01/2016 01:31

zou deze week op mn deur moeten liggen

14/01/2016 13:58

heb eindelijk nieuwe code binnen

Doe het morgen op de bus

21/01/2016 18:52

yooo!

Ja man, is vanochtend op de post gegaan

02/02/2016 18:58

Mn ma had het nog niet op de post gedaan "want ze had geen postzegels"

-heeft je ma em nou al opgestuurd

-PAXP-deijE.gif03/02/2016 23:05

Ja

 

3. Ik ben verre van de eerste met deze ervaring

 

Wil je geen slechte reputatie, moet je hier geen reden toe geven, simple as that :)

Edited by smeck
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Bullshit iedereen, dit is een koop/verkoop topic. Hier worden ervaringen over kopen en verkopen neergezet, aub dit topic netjes en ONTOPIC houden. Koop en verkooptopics gaan ook over niet-sx gerelateerde dingen, als het maar een sxoc-er betreft.

Voor wat betreft een auto kopen zonder kenteken meteen mee te krijgen, kwestie van vertrouwen, zo vaak gedaan.

 

Moderator, aub dit topic even opschonen tot er weer alleen relevante informatie staat?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

onderdelen gekocht, afspraak gemaakt om het op te halen, eenmaal aangekomen stond niet alles klaar. Geen probleem, afgesproken om het na te sturen. Er bleken toch wat onderdelen nog te missen (stapeltje boutjes), daarvoor geld terug gekregen. Dat nasturen duurde een tijdje, maar inmiddels is alles binnen, dus wat mij betreft prima :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...