Jump to content
SXOC.NL Forum

Reggy met s14a

Recommended Posts

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er zijn wel meer mensen die beschadigde spullen verkopen als zijnde goede staat. Spoilers enzo.

Ik kan mij op afgelopen JAPfest nog herinneren, dat de eigenaar tegenover onze stand de wagen aan de linkerkant ging opkrikken en de hele dorpel doorzakte naar binnen.   Is dat nog (netjes) gerepare

Beste liefhebbers. Mijn naam js reggy vaessen en ben 23 jaar en mijn hobby is.. Ja je raadt het al ... Ik heb sinds vrijdag de overstap gemaakt van een honda civic eg b18c naar een silvia s14a Met

• Admin

Ik kan mij op afgelopen JAPfest nog herinneren, dat de eigenaar tegenover onze stand de wagen aan de linkerkant ging opkrikken en de hele dorpel doorzakte naar binnen.

Is dat nog (netjes) gerepareerd?

• Like 4

Ik kan mij op afgelopen JAPfest nog herinneren, dat de eigenaar tegenover onze stand de wagen aan de linkerkant ging opkrikken en de hele dorpel doorzakte naar binnen.

Is dat nog (netjes) gerepareerd?

Klopt.. Jammer genoeg heb ik dat moeten opmerken maar ondertussen is het gemaakt (vorige eigenaar) heeft het motorblok vervangen en ik heb die dorpel gemaakt.. Daarbij heb ik ook het idee dat diegene die deze auto voor de vorige eigenaar gehad heeft niet zo iets had van ja ik ga deze opknappen ( misschien respectloos ) maar anders was dit wel al gemaakt

Jah er is zeker nog wat goeds van te maken!!succes!en nog welkom gewenst ook :D

Bedankt! En dat is het zeker!

Mijn doel is om hem in juni spuitklaar te hebben dus als in meeste roest weg is. Die dorpel was al eens gemaakt met een veel te fragiele plaatje.. Ook waar de krik op stond was dan niet de dorpel maar achter de dorpel.. Het was best een rotklus!

Maar al bij al gemaakt! Vrijdag en zaterdag voor keuren en zien of hij er dan doorheen komt!

• Like 1

Dat hok is van killiam geweest. Ligt inmiddels al het 3de blok in dacht ik

Hey, er zit nu een 2e blok in. Killiam had het blok aan gort gereden waardoor dus hierboven genoemd dave een nieuwe swap erin gelegt heeft, met 30.000 km op het blok en bak heb er zelfs nog garantie op.

Mensen die hun blokjes niet warm rijden en alleen trappen krijgen dat soort dingen. Haha dit is gewoon voor je informatie, killiam heeft hem daarom ook helemaal niet lang gehad

3de dus. Killiam heeft zn blok kapot gereden toen een gebruikt blok van mij gekocht die heeft hij na 1500km gesloopt, en toen dat kapotte blok aan sw verkocht als goed zijnde. (Heel gezeik geweest op facebook) en nu had dave er een motor in gegooit. Dus de 3de.

3de dus. Killiam heeft zn blok kapot gereden toen een gebruikt blok van mij gekocht die heeft hij na 1500km gesloopt, en toen dat kapotte blok aan sw verkocht als goed zijnde. (Heel gezeik geweest op facebook) en nu had dave er een motor in gegooit. Dus de 3de.

Zo dan! En hij maar zeggen dat hij js opgelicht.. Heb ook verder geen zaken met killiam gedaan maar met dave en orlando. Klopt dit blok is nog helemaal vers en wordt goed behandeld! 3 motors op zo weinig km is best serieus! Dat van sam woo wist ik wel.. Beetje een schande vind ik