Jump to content

[Shop] Japwest Mods UK


Recommended Posts

http://japwestmods.co.uk/

 

Was beetje het net aan het afstruinen naar een voorbumper voor de 14, todat ik op deze site terecht kwam. Zag dat ze verschillende stock bumpers hadden met schraap lip. Dus gemaild of ze de goedkoopste wouden versturen naar Nederland. Was geen probleem. Ik wou ook knipperlichten, die waren 20 pond, maar kreeg ik dr gratis bij :) verzenden was iets van 30 pond ofzo. Tevens vroeg ik nog voor een ventilator kap, maar die had hij niet, maar daar zou die nog voor rond kijken.

Toen ik 2 dagen later mailde dat die kap niet meer nodig was en vroeg of die het wou versturen, kreeg ik als antwoord dat het vlak na mijn betaling al verstuurd was (Y) De volgende dag had ik inderdaad de bumper binnen met de knipperlichten. Bumper was alleen niet die gene die ik wou, maar 1tje die eigelijk 10 pond duurder was :) Best geregeld.

 

Ze hebben echt van alles voor allerlei auto's, allemaal zeldzame jdm shit en oem spul. Ik zou zeggen neem een kijkje. Ik raad deze zaak wel aan (Y)

 

p.s. site wordt niet onwijs geupdate :P

Edited by Mike s14
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Vorig post hierboven was ik zeer enthausiast, maar dat is wel voor bij.

 

Had navan skirts besteld, maar moesten uit japan komen. Ze hadden beloofd dat de container al zeer spoedig deze kant op ging, dus ik hoefde niet al te lang wachten.

Na paar maanden was de container in engeland maar werd niet vrijgegeven door de douane. Pas na maanden verder te zijn hadden ze eindelijk me skirts binnen. Gescheurd.

O wat was ik zuur joh. Na half jaar eindelijk die set binnen handbereik. Was dr 1 zowat door midden. Kijk, die gasten kunnen dr niks aan doen, maar kost hoop geld en na half jaar was ik flink chaggerijnig geworden.

Ze boden me een andere set aan, die stond nog in japan, maar zouden ze in januari binnen krijgen. Best netjes.

Na 3 weken kreeg ik een mailtje met daar in dat de schade opzich wel mee vielt en met wat lijm weer te herstellen was.

Ik ga dat niet doen. Betaal niet voor niets achterlijk veel geld voor setje nette skirts, en na de belofte van die andere set ga ik toch niks lijmen. Kom nou, zo kan je als verkoper toch niks verkopen joh.

Tot op heden nog niks vernomen.

Contact was de afgelopen 7 maanden zeesr slecht. Reageren niet op mails, maar schijnt dat hun mail programma niet werkt. Dus ze ontvangen maar heel sporadisch wat, en mails versturen ging ook niet zoals het behoort. Als ik mailtje stuur naar ze kreeg ik bijna altijd de vraag "heb je onze laatste mail niet ontvangen?".

Stuur vaak ook 3 dagen lang elke dag de zelfde mail. Weet ik zeker dat ik een keer antwoord krijg

Zo, dat moest ik even van me af schrijven

Edited by Mike s14
Link to comment
Share on other sites

Bestel er ook niks meer na slechte ervaring.

 

Eerste keer een 180sx achter bumper besteld. Deze hadden ze al in Engeland liggen. Het duurde en duurde en duurde maar er kwam niks binnen. Pas toen wequin een keer voor mij een bericht had gestuurd kreeg ik een keer respons. Ze waren hem vergeten op te sturen.

Eenmaal aangekomen was deze wel in de staat zoals ze beschreven.

 

Een half jaar laten een versnellings pook voor een r154 bak daar besteld. Dit werd al vrij vlot op gestuurd en kreeg ik binnen. Echter was de helft niet aanwezig. Ze hier een bericht over gestuurd. Dit zouden ze compenseren als hun container uit japan aan kwam. Aangezien losse shifters voor een r154 vrij slecht te krijgen zijn.

Lang verhaal kort, we zijn een jaar verder en wacht nog steeds op geld retour of compensatie van hun. Heb de hoop wel opgegeven en bestel er niks meer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Dat is wel heel erg slecht als ze niet reageren, tegenwoordig doen ze trouwens ook auto's importeren.

Ik heb na mijn post hierboven nog verschillende keren wat besteld en altijd reactie, levertijd en het product naar wens, de laatste keer was eind juli.

Altijd contact via de messenger van hun Facebook pagina en snel reactie.

Link to comment
Share on other sites

Ook ik heb in december mn nieuwe Vertex schermen en skirts hier besteld, mede omdat ik al een tijdje zn website bij hield en hij uiteindelijk met een hele scherpe prijs kwam.

Hier konden SOI en JDMdistro niet tegenaan concureren.

Hij reageert altijd en is altijd laaiend enthousiast.

Hoop dat ie gewoon aan zn woord houdt en dus de levertijd van de Vertex producten.

Heb zo’n leuk contact met die kerel dat ie zelfs wat extra Vertex accesoires voor me in een tas stopt. En nu weet ik dat Vertex niks weggeeft, dus dat doet ie uit eigen zak.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Me skirts zijn eindelijk binnen. Helemaal verrot. 1tje is gewoon niks van over. Ongelovelijk dat ze dat verzwijgen. Kan dr nu al vergif op in nemen dat ze nooit meer mailtje terug gaan sturen. Volgens mij dachten ze van, zo we zeggen lekker niks, sturen het op en zijn we hier ook weer van af. Fuck wat ben ik woedend.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb pas geleden 2 setjes velgen gekocht daar. 1 setje ging soepel. Andere setje ging ruk, pas na beetje pushen was het puntje bij paaltje toch nog niet op de post. Nadat dat helder was was het wel snel binnen overigens.

 

Goed verpakt, object zoals op de foto idd. Geen verborgen gebreken (nouja de banden zijn wel goed qua profiel alleen zit flinke hoogteslag in de band (niet de velg!) Dus heb toch andere banden nodig helaas).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...