Jump to content
SXOC.NL Forum

Niet nieuw, wel (bijna) nieuwe s13

Recommended Posts

heb jij em ook nog? waarom staat die stil?

Jazeker :), staat stil ivm geen APK en even andere prioriteiten, maar ben niet van plan hem weg te doen! over een paar jaar gaat ie weer de weg op :yes:

• Like 1
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hallo allemaal,   Sommigen van jullie kennen mij misschien nog, een hoop anderen wellicht niet. In een grijs verleden heb ik samen met Eric deze club opgericht. Omdat ik maar niet van het sx-virus a

Zo, pas naar de RDW geweest voor de invoer, meteen maar apk laten doen toen ik er was. Maakte de beste man een opmerking over een vreemd slijtagepatroon op de band linksvoor... verder kon ie namelijk

Wat een mooi ding, zoiets moet je begraven en conserveren in walvis vet

Jazeker :), staat stil ivm geen APK en even andere prioriteiten, maar ben niet van plan hem weg te doen! over een paar jaar gaat ie weer de weg op :yes:

Heb je foto's van hoe die er nu bij staat ? Ben wel benieuwd :P

heb jij em ook nog? waarom staat die stil?

Ik ken het, zelfde verhaal hier

• Like 1

Binnenkort is die helemaal weggeroest, zet je vriendin buiten en ga een beetje rijden...

Roest? Ok, alleen de originele uitlaat is wat roestig, maar verder issie prima. De sx staat binnen in de garage, en gelukkig lekt die niet meer.

Hele nette wagen! :thumbs2: Leuk om zo alles te zien en lezen! Die van mij is ook nog compleet standaard, maar die van jou is wel een stuk netter als die van mij momenteel is.

Ook die van mij is officieel een Duitser.

Thnx voor t compliment! Moet m nog n keer mooi oppoetsen en laten taxeren voor de verzekering...

Jammer dat het zo lang wachten is tot de RDW met de kentekens bij SX-200-. komt...

Dan is 't nu de tijd om naar de RDW te gaan ;)

Bij ons op de zaak bestellen we nu platen met SR en ST

Dus SX-180-T SX-200-T SX-240-N komen nu heeeel dichtbij :)

Hahaha Ed, helaas, ik heb 3 jaar terug al een kenteken gekregen, ik had geen zin om te wachten en er dan net naast te zitten ofzo... sx-201-. Oid staat ook voor geen meter.

• 1 month later...

een late reactie op je eerst post, 
maar het is echt een nette s13! 

Stukken netter als mijn origineel Duitse s13.