Jump to content
SXOC.NL Forum

Niet nieuw, wel (bijna) nieuwe s13

Recommended Posts

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hallo allemaal,   Sommigen van jullie kennen mij misschien nog, een hoop anderen wellicht niet. In een grijs verleden heb ik samen met Eric deze club opgericht. Omdat ik maar niet van het sx-virus a

Zo, pas naar de RDW geweest voor de invoer, meteen maar apk laten doen toen ik er was. Maakte de beste man een opmerking over een vreemd slijtagepatroon op de band linksvoor... verder kon ie namelijk

Wat een mooi ding, zoiets moet je begraven en conserveren in walvis vet

• 2 months later...

Zo, pas naar de RDW geweest voor de invoer, meteen maar apk laten doen toen ik er was. Maakte de beste man een opmerking over een vreemd slijtagepatroon op de band linksvoor... verder kon ie namelijk niks vinden :rofl:

Toen ik m vroeg wat ie er verder van vond moest ie toch toegeven: 100 punten zei ie (Y)

Bij het invoeren van de gegevens moest ik m wel even assisteren met het type van de nissan...

Na ontvangst van het kentekenbewijs meteen maar de plaatjes laten maken en een mooi ritje over de afsluitdijk gemaakt :D

SX2.jpg

SX1.jpg

• Like 7

Nee, alleen een rocketbunny spoiler! Dan pas leegtrekken, gaten in het dashboard boren voor Autostyle meters, tweedehands doorgezeten kuipstoel van poepschuim erin, 10 inch brede Rota's en vooral standaard rijhoogte houden.

Even serieus, hele mooie SX zeg. Was mijne maar zo strak... Het enige wat overeenkomt is de kleur :lol: Heb je er plannen mee of stock?

Thnx voor de reacties, die stomme niet-originele badges gaan nog van de achterklep af ja.

Ik wil m standaard laten, maar moet me erg inhouden... iemand een mongoose uitlaatsysteem voor s13 kopen? Dan kan ik m dr ook niet meer onder hangen ;)

Neh. Niet 100% standaard houden. Daar is een standaard sx gewoon niet cool genoeg voor.

Verlagen, dikke wielen en wat extra pk's. Gewoon alle standaard parts bewaren zodat je hem eventueel weer standaard zou "kunnen" maken.