Jump to content
SXOC.NL Forum
Dirk Jan

Korte vragen (SEARCH gebruiken voor je een NIEUW TOPIC aanmaakt!)

Recommended Posts

Posted (edited)

Wel dat de afvoer moer vast zat van een bak, hebben we met een acithyleen brander en zware moersleutel los moeten maken.

Hebben toen eerst een dop op de oude moer moeten lassen.

Edited by peet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tips om door de gastest heen te komen voor apk gevraagd. Links boven moet onder de 0.3 en rechts onder moet onder de 1.03. Als het ene wordt verlaagd, gaat het andere weer omhoog. Ik heb de brandstof druk al verlaagd en verhoogd. Een doek om het luchtfilter. Vacuumslang los getrokken. Vorig jaar weinig problemen gehad en nu krijg ik het niet meer voor mekaar:

 

20190415_114338.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff langs de garage bij Max in de straat gaan, die keuren alles goed voor een kleine vergoeding :whistling:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ik ben zojuist weer gegaan om het weer te proberen. Helaas niet gelukt. Ook ga ik daar niet meer terug, maar dat komt door iets anders :paperbag:

Edited by Mike s14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed warme motor helpt vaak ook en heb wellis gehoord van mense die staalwol in n demper derbij deden ivm te hoge co

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hier een quote uit mijn project topic. Wellicht heb je er iets aan.

 

On 3/8/2015 at 5:05 PM, Roys14a said:

Bij de apk keuring bleek de Co uitstoot veeeel te hoog, 6% en dat mag maar iets van 0,3% zijn. De SR20 liep ook te rijk. Er bleek een scheur in een van de buizen van de intercooler te zitten.

 

Edited by Roys14a
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

De verwarming van me s14 doet alleen nog maar heet blazen. Temperatuur verschil als ik de schuif van koud naar warm beweeg is er niet. Iemand dit al eens gehad? 

Edited by Mike s14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt alsof het resistor kaartje van de verwarming overleden is.

Nieuwe halen of proberen de oude te repareren met wat soldeerwerk 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb bij mij wel eens gehad dat de weerstand kaart stuk was, daarbij deed hij alleen nog in de 4 blazen. 1/2/3 dus niet.

Koud/warm deed het beide in stand 4, dus dat lijkt mij niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Werkt de klep? 

Edited by TheKjeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allen, ik gaat dr mee aan de slag zsm. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...