Jump to content
SXOC.NL Forum
Dirk Jan

Korte vragen (SEARCH gebruiken voor je een NIEUW TOPIC aanmaakt!)

Recommended Posts

Ik bedoel maar dat het normaal is dat hij de stationair even verhoogd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat geloof ik ook wel maar dat zou na een seconde of 15 wel normaal moeten zijn.

 

Ik ga van het weekend t spul eens reinigen. thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn XS - Powerspruitstuk is op 4 punten gescheurd.

 

nou is laten lassen waarschijnlijk net zo duur als een nieuwe.

 

Is dat scheuren bij alle merken zo, of zijn er ook merken van betere qualiteit ?

Zo ja waar kan je die het beste bestellen..

 

Wil denk ik een andere scoren maar weet niet wat verstandig is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze scheuren allemaal als ze niet ondersteund worden door een extra steun van de versnellings bak naar elbow/turbo. Een flexibel in de downpipe doet ook al veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het best kun je gewoon een standaard spruitstuk monteren. Hierdoor zal je op jouw setup geen verschil merken in vermogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dat is geen shine onder je kap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel als je het standaard hitteschild monteert. Maarja, niemand heeft dat meer. Althans niet toen ik het zocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ding is vanmiddag gelast, maar toch zielig dat die spruitstukken zo makkelijk scheuren ..

 

Ga wel iets van een beugel maken. toevallig iemand een voorbeeld van een steuntje? Scheelt weer nadenken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen technische vraag, maar ook niet topic waardig..

 

Wie kan mij vertellen van welke merk deze spatlap/lip of hoe je zoiets ook noemt is.

 

DB4B21B9-E67D-4D4F-90ED-0BF4036EF728.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zitten er 8 intake ports in de kop?

En waarom is de helft smerig en de andere helft brandschoon. Vermoed omdat de injector daar zit die de boel schoonspuit, maar kan het geen kwaad dat de helft van de kleppen onder de aanslag zit en de rest niet?

 

(ja dat is loctive/vloeibare pakking...)
IMAG04311_zpsmyg443xa.jpg

Edited by smeck

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 intake ports = japspec CA18

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 poorten staan open en 4 worden geregeld met een klep. Waarschijnlijk is de klep de oorzaak van die klep (of juist niet, zou niet weten welke het eerst vervuild)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is et em nou juist, in de intake zitten aansluitingen voor 4 butterfly valves, maar deze zitten er niet, alleen de stang, dus er is weinig op ze af te sluiten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...