Jump to content
SXOC.NL Forum
Dirk Jan

Korte vragen (SEARCH gebruiken voor je een NIEUW TOPIC aanmaakt!)

Recommended Posts

S13 - nr 6 - 46206M0200

 

Dank je Maarten !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe denken jullie hier over? Uitlaatspruitstuk in holte van cilinder 1 en 4 is roetzwart en de gedeelde holte van 2 en 3 is schoongebrand. Auto rookte veel bij alle belastingen boven 3500 rpm. Ik dacht turbo. Hoop niet dat me blok naar de klote is xd

 

IMAG2178_zpswkxkpfsx.jpg

Edited by MaikWestland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de makkelijkste manier om een ca18det uit een s13 te tillen?

 

Moeten alle stekkertjes los, of zit ergens een centrale stekker?

 

Bij kop revisie 1voor 1 alle stekkers los gehaald, kostte veel tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

standaard druk die een CA18 turbo zou moeten leveren? Mijn fancy hippe turbotimer met booster functie zegt dat ie piekt op 0.93. Is dit te veel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

0,7 bar. Is het een echte meter of een China meter?

Edited by Margiman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blitz fatt advance turbo timer, met boost sensor. Het is echt een piek waarde, dat wel, maar hoge 0.8 is niet vreemd...

Edited by mathijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de makkelijkste manier om een ca18det uit een s13 te tillen?

 

Moeten alle stekkertjes los, of zit ergens een centrale stekker?

 

Bij kop revisie 1voor 1 alle stekkers los gehaald, kostte veel tijd.

De stekkers loshalen koste je veel tijd?

Step away from the toolbox...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de makkelijkste manier om een ca18det uit een s13 te tillen?

 

Moeten alle stekkertjes los, of zit ergens een centrale stekker?

 

Bij kop revisie 1voor 1 alle stekkers los gehaald, kostte veel tijd.

 

Binnen stekker vh dashboard los

Ecu los

Door het schutbord duwen

 

Bij de koplamp 3 stekkers los

 

 

Alles achter de remleiding door duwen

 

Onderboom gewoon stekkers bij de fusebox los

 

Tillen maar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt niet, stekkers van de motor los is veel makkelijker.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WJ heeft gelijk, als je een beetje doorzet en niet totaal fysiek incapabel bent, heb je het blok er met een half uurtje uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...