Jump to content
SXOC.NL Forum
Dirk Jan

Korte vragen (SEARCH gebruiken voor je een NIEUW TOPIC aanmaakt!)

Recommended Posts

Heren,

Idee van Zilvia.net eindelijk schaamteloos gejat om het grote aantal topics dat aangemaakt wordt voor kleine korte vragen terug te dringen. Plaats hier dus al je vragen zoals "welke bougies moeten er in mijn SR20DET?" en "is action olie echt wel geschikt voor in mijn differentieel?", maar ENKEL als je eerst de search hebt gebruikt en het antwoord niet kunt vinden!

Regels:

1) Gebruik altijd eerst de SEARCH voor je hier post.

2) Geen off-topic.

3) Geen antwoord geven als je niet zeker bent van je zaak. Als je je antwoord baseert op andermans wijsheid (bijv. van een ander forum), vermeld dat er dan even bij en post eventueel een linkje naar je bron.

4) Probeer zo volledig en specifiek mogelijk te zijn in je vraag en je antwoord.

Maak me trots.

Dirk Jan

Edited by Dirk Jan
  • Like 2

Om maar af te trappen: Waar koop ik tegenwoordig het best/goedkoopste omvlochten remleidingen voor enkel de voorzijde van een S13 met faceliftremmen?

Goodridge benelux B.V.

Www.goodridge.nl

Delfsestraatweg 26i

Pijnacker

Naar mijn weten verkopen hun niet aan particulieren. Had ze tijdje geleden gebeld en toen was het antwoord dat ik maar naar een dealer van hun moest gaan.

Weet iemand hoe een S13 zonder einddemper klinkt?

Dus originele pijp met katalysator en middendemper.

Ik wordt hoerig van deze (vastgelaste) demper.

Edited by MaikWestland

Hoi allen .

Iemand een tip voor me waar ik nieuwe belts kan krijgen voor mn sr20det. Liefs setje van 3 zodat ik alles in 1 x kan vervangen..

Groet Nabaoui

Sxshop

• Like 1

Ik wil vandaag m'n S14a vlsd diff monteren, maar ik weet niet hoe dat gaat met de diff cooler.

Hoe kan ik testen of de motor vd diff cooler het nog doet?

De koperen (?) leidingen op het S14 diff zijn afgescheurd, kan je de koppelingen van het S13 diff gewoon overzetten?

Of de diff cooler er gelijk maar uit halen?

Bij een S13 of S14 is de diffcooler 9/10x helemaal kurkdroog. Hij begint pas te pompen bij een bepaalde temperatuur die eigenlijk nooit bereikt wordt.

Zie het maar als een gratis olie of stuurhuis koeler als je hem even relocate. :)

• Like 3

We zijn nu bezig met diff swap, maar abs ensor wilt niet los. Boutje is los, maar zit verder geen beweging in. Iemand een gouden tip, waarbij de sensor heel blijft?