Dirk Jan 2,339 Posted May 7, 2015 (edited) Heren, Idee van Zilvia.net eindelijk schaamteloos gejat om het grote aantal topics dat aangemaakt wordt voor kleine korte vragen terug te dringen. Plaats hier dus al je vragen zoals "welke bougies moeten er in mijn SR20DET?" en "is action olie echt wel geschikt voor in mijn differentieel?", maar ENKEL als je eerst de search hebt gebruikt en het antwoord niet kunt vinden! Regels: 1) Gebruik altijd eerst de SEARCH voor je hier post. 2) Geen off-topic. 3) Geen antwoord geven als je niet zeker bent van je zaak. Als je je antwoord baseert op andermans wijsheid (bijv. van een ander forum), vermeld dat er dan even bij en post eventueel een linkje naar je bron. 4) Probeer zo volledig en specifiek mogelijk te zijn in je vraag en je antwoord. Maak me trots. Dirk Jan Edited May 7, 2015 by Dirk Jan 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dirk Jan 2,339 Posted May 7, 2015 Om maar af te trappen: Waar koop ik tegenwoordig het best/goedkoopste omvlochten remleidingen voor enkel de voorzijde van een S13 met faceliftremmen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
19Red-Bull87 95 Posted May 7, 2015 Goodridge benelux B.V. Www.goodridge.nl Delfsestraatweg 26i Pijnacker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Weiqunw 2,547 Posted May 7, 2015 Driftworks? http://www.driftworks.com/driftworks-braided-brake-hoses-nissan-200sx-s13-89-95.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bozu 30 Posted May 8, 2015 Goodridge benelux B.V. Www.goodridge.nl Delfsestraatweg 26i Pijnacker Naar mijn weten verkopen hun niet aan particulieren. Had ze tijdje geleden gebeld en toen was het antwoord dat ik maar naar een dealer van hun moest gaan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mike s14 4,055 Posted May 8, 2015 Wij beide zijn dr al eens wezen shoppen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaikWestland 594 Posted May 16, 2015 (edited) Weet iemand hoe een S13 zonder einddemper klinkt? Dus originele pijp met katalysator en middendemper. Ik wordt hoerig van deze (vastgelaste) demper. Edited May 16, 2015 by MaikWestland Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nabaoui 172 Posted May 18, 2015 Hoi allen . Iemand een tip voor me waar ik nieuwe belts kan krijgen voor mn sr20det. Liefs setje van 3 zodat ik alles in 1 x kan vervangen.. Groet Nabaoui Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeck 782 Posted May 19, 2015 Hier haalde ik vrijwel alles voor mn skyline, voor s-body hebben ze ook vrijwel alles: http://stores.ebay.nl/conceptuatuning?_trksid=p2047675.l2563 Plus gratis snoep bij elke bestelling 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FreekWijffels 307 Posted May 20, 2015 Ik wil vandaag m'n S14a vlsd diff monteren, maar ik weet niet hoe dat gaat met de diff cooler. Hoe kan ik testen of de motor vd diff cooler het nog doet? De koperen (?) leidingen op het S14 diff zijn afgescheurd, kan je de koppelingen van het S13 diff gewoon overzetten? Of de diff cooler er gelijk maar uit halen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oxid 1,062 Posted May 20, 2015 Bij een S13 of S14 is de diffcooler 9/10x helemaal kurkdroog. Hij begint pas te pompen bij een bepaalde temperatuur die eigenlijk nooit bereikt wordt. Zie het maar als een gratis olie of stuurhuis koeler als je hem even relocate. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FreekWijffels 307 Posted May 23, 2015 We zijn nu bezig met diff swap, maar abs ensor wilt niet los. Boutje is los, maar zit verder geen beweging in. Iemand een gouden tip, waarbij de sensor heel blijft? Quote Share this post Link to post Share on other sites