Jump to content
SXOC.NL Forum
KennyJ

Alle auto/motor elektriciteit : swaps , diagnose , herstel , installatie

Recommended Posts

Ik ben al een hele poos bezig met voertuig elektriciteit en wil deze dienst hierbij dan ook aanbieden.

Voor zo goed als alle dingen kan je bij mij terecht:

Swaps : elke motor kan in elk voertuig aangesloten worden , ook iets anders dan een Nissan bv

Ik heb ervaringen met - sr20 (redtop , blacktop , notchtop)

-rb25

-ca18

-....

Diagnose : niet starten , slecht draaien , flikkerde lampen , noem maar op.

Herstel : beschadigingen kunnen uiteraard ook hersteld worden.

Installatie : alles kan aangesloten worden : gaande van boostcontrollers , turbotimers , meters , volledige standalone ecu's , ...

Ik overloop graag eerst wat het probleem is alvorens een actie voor te stellen , soms is het ook van op afstand vast te stellen waar het probleem zich bevind

Ik werk met zowel een Fluke multimeter als een Fluke scope , zo kan ik ook signalen en pulsen lezen van alle mogelijke sensoren

Voor meer info graag een Pm sturen of hier reageren :yes:

Edited by KennyJ
  • Like 4

Zeker een aanrader!

Kenny heeft mij reeds goed geholpen bij een swap van ca18det naar sr20det redtop , Hierbij is hij als een perfectionist te werk gegaan.

en alles mee overlopen heeft me zelf nog gewezen op bepaalde aanpassingen die dienden te gebeuren.

Alsook heeft hij mee verschillende diagnoses gesteld bij mijn problemen die ik ondervond met mijn afm / stationair ..etc..

En van al deze werken ben ik nog steeds zeer tevreden !!

Edited by wim sx
  • Like 1

Kenny is de man voor electro! Avcr boostcontroller aangesloten in een mum van tijd, en geen plakband werk zoals er vele zijn.. gewoon degelijk, zoals het hoort te zijn.

Recentelijk men auto terug gedaan naar hem, en wederom top service! Alles mooi afgewerkt, geeft de nodige info die je nodig hebt, en zoveel meer. Kan er geen slecht woord over zeggen! Top kerel de kenny ;)

• Like 1

Update!

Vanaf 1 september 2019 open ik mijn eigen werkplaats te 3200 Aarschot België. (ja dat is volgende week)

Alles is mogelijk van swaps, diagnose, aanpassingen, revisies, trackday bijstand, uitwerken van projecten, dyno gebruik en verhuur......

voor vragen of afspraken kan je best een PM sturen!

• Like 3