Jump to content

Sherwin


-WJ-

Recommended Posts

Prima zaken doen, ietsje werken aan communicatie :)

 

ik had een setje nokkenassen te koop, hij wilde ze wel hebben.

 

Ik heb het pakketje aangetekend verstuurd, en 2 dagen geleden is het pakketje ook ontvangen en er is voor getekend, maar Sherwin neemt geen enkele contact met me op. Ik heb em inmiddels al 2 pm's gestuurd, maar hij reageert NIET.

 

Hij is wel actief op het forum, niet alleen volgens zijn profiel, maar hij post ook dingen. Edit: Het schijnt dat je met posten op smartphone niet je berichtjes altijd ziet ofzo, en waarschijnlijk had Sherwin daarom nog niet gereageerd.

 

op het moment van schrijven heb ik dus nog geen betaling voor mijn nokkenassen, en geen contact met Sherwin. Edit: 12 minuten na dit topic had ik een reply van Sherwin, dus is mekaar net mis gelopen :)

 

All in all, GEEN slechte ervaring!

Edited by -WJ-
Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg het volgende nieuws van Sherwin:

Geld is woensdag overgemaakt. (screenshot gekregen van een transactie van een ABN naar ING rekening die eindigt op 8625 t.n.v WJ Dijkstra)
PM is verstuurd naar WJ (al eerder dan dit topic?)

Edited by Oxid
Link to comment
Share on other sites

 

Mocht ik weer zaken willen doen met Sherwin iemand, dan ga ik eerst wachten tot het geld volledig op mijn rekening staat, dan wacht ik nog een week en dan stuur ik het op. Dit adviseer ik de overige sxoc leden ook te doen.

 

 

Sowieso handig om die volgorde aan te houden, hoe goed je mensen die toevallig in hetzelfde soort auto rijden ook vertrouwd.

Al met al heb ik trouwens goede ervaringen met Sherwin.

Link to comment
Share on other sites

Sherwin had inderdaad al contact met me opgenomen, en alles is geregeld. Originele post geupdate met die informatie.

Wessel, nee, het vertrouwen moet altijd van 2 kanten komen, aan de ene kant is iemand spullen kwijt en aan de andere kant is iemand geld kwijt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...