Jump to content
SXOC.NL Forum

TheDutchBeast's 1989 200sx s13

Guest TheDutchBeast

Recommended Posts

Guest TheDutchBeast

Hallo allen,

aangenaam, Dave Lambregts, 23 lentes jong en wonend te Breda ( Noord - Brabant )

Dit weekend ben ik een trots eigenaar geworden van een s13 na lang sparen en is mijn jongensdroom uitgekomen.

Om dit moment goed voor 280 pk met een grote spec lijst, alleen heb ik er nog te weinig verstand van, dus zal binnenkort de lijst even plaatsen van de vorige eigenaar.

De auto ziet er goed uit, heeft wat roest en dit zal deze winter compleet worden opgelost.

Recaro stoelen, strutbars, turbo, blowoff, heel de shizzle.

Ik zal de auto ombouwen naar mijn smaak en jullie ook over de restauratie up to date houden.

Alvast veel plezier met het lezen van mijn updates!

Ah schrik niet van de #fuckdannique sticker, dat is een meid die mijn vorige auto total loss heeft gereden op een meeting, ik stond simpelweg stil ;)10694410_10205375628217356_132304245229410264300_10205373325559791_6555873179476

Groetjes

Dave

10700624_10205375628417361_2610673718079

• Like 1
  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoe mooi je t ook verteld, je blijft een mongool die op een volle parkeerplaats achterlijk aan het doen is. Doe iedereen een plezier een verkoop je SX

LHD, dus Dave is always left

Hey man je USB doet het niet.

Guest TheDutchBeast

Jammer van die afgrijselijke pretentieuze sticker op de deur, veel plezier ermee!

Ach ieder zijn ding <3 ( aparte reactie van een mod trouwens :P )

Edited by TheDutchBeast

Dit is de "SX club" , niet de club van "we zeggen het niet als we iets niet mooi vinden omdat we dan iemands gevoelens zouden kunnen kwetsen" :P

Drift division, dat is toch ook het clubje van scoopaboy? Met die vampier op zn AE86?

Je S13 ziet er op de fotos nog goed uit. Veel plezier ermee.

Welkom.

Idd wat Mike en Berry Zeggen.

Heel eerlijk zijn de stickers op de deur ook niet echt mijn smaak! Maar iemand er als mod er op afbranden hoeft ook weer niet, ondanks dat het wel echt super lelijk is 😂

Verder wel toffe wagen, zakken met dat ding en dikke wielen er op en goan hotototototot

• Like 1