Jump to content
SXOC.NL Forum
Noud

Wangan Warriors: End of Year

Recommended Posts

Ja ja! Het is weer zover! Ik plak even het stukje van FB. Voor meer info verwijs ik jullie ook allemaal naar onze FB-pagina. Een deel van jullie zal via mij al zijn uitnodigd. Zo niet, meld je dan absoluut evengoed aan!

Onze eerste jubileum-meet zit eraan te komen! De Wangan Warriors: End of Year-meet zal dit jaar voor het 5e jaar op rij plaatsvinden. Wellicht staat het adres nog in jullie navigatie: Meerstoel 40 in Oosterhout. Vanaf 13:00u gaat de toegang open voor wederom een toffe Jap-only meet!

Zoals voorgaande jaren zal er ook weer een snack-kar aanwezig zijn waar jullie een warme hap kunnen kopen.

Omdat we elk jaar groter en meer bezocht worden willen we iedereen vragen om absoluut gehoor te geven aan de huisregels. Vorig jaar is de meet ontzettend goed verlopen en daar gaan we dit jaar weer voor! Om alles echter bekostigd te krijgen vragen we dit jaar een entree van 2 euro per auto.

De huisregels in het kort:

- Geen burnen / driften / sprintjes op of rondom het terrein.

- Geen launch control / rev-limiten

- Geen luide (!) muziek

- Natuurlijk een Japanse auto!

- 2 euro entree per auto. Let op! Betaal gepast voor een vlotte doorstroom. Bij geen wisselgeld is het mogelijk dat de toegang ontzegd wordt!

- Geef gehoor aan de organisatie.

We hopen op net zo'n geslaagde meet als vorig jaar! Tot dan!

Wangan Warriors

wweoy14.jpg

• Like 1

Micra is een Jap dus dat mag, maar alleen als je gepast betaald, Damon! :hammer:

Jij komt met mijn micrap? Of rij je met Damon mee in zijn micrap? Dat is namelijk nog een verschil. :P

Nou laatst paste dat anders prima hoor, heeft ons netjes heen en weer gebracht naar Helmond. Wel op een hele tank maarja...