Jump to content
SXOC.NL Forum

Recommended Posts

Zit al enige tijd te zoeken naar een Oldtimer.

Dacht dat ik er wel snel 1 zou kopen, maar blijkt wel lastig te zijn.
Liefst natuurlijk een japanner, achterwiel aangedreven.

BMW heeft ook wel een paar mooie modellen.

Hoeft niet snel te zijn, wel goed in orde.

Welke keus zou jij maken?
Budget = €2000,-

• Admin

Haha, 2000 euro voor een oldtimer die in orde is en japans? Weinig kans. Japanse klassiekers zijn het nieuwe goud.

Ik heb een mooie 260Z te koop voor 8000 euro

Ik bedoel, kan ook wel een mercedes of bmw kopen die in redelijke staat is, rond de 300d op de teller heeft,
maar als je dan toch op zoek gaat voor dat budget, wat zou je dan kopen?

260Z voor 2k zei je eric? :birthday2::smash:

• Admin

Waarom wil je een oldtimer? Het rijd kut, het vergt veel onderhoud, het is onzuinig en stinkt naar olie en benzine.

Tenzij je iets knaps koopt voor meer dan 2000 euro, er zijn ook z's van 2000 euro maar dan verval je weer in de eerste regel van deze post.

Waarom wil je een oldtimer? Het rijd kut, het vergt veel onderhoud, het is onzuinig en stinkt naar olie en benzine.

Mmm.. mijn s13 is een maand geleden oldtimer geworden. Helaas is het al iets meer dan een maand wachten op de nieuwe nummerplaat.

Rijd niet kut hoor, integendeel! Zo goed als geen onderhoud. Rijd nog altijd even (on)zuinig als in het begin (zo'n 10-11 liter: ok, da's niet niks). Stinkt niet.

En ook niet te versmaden als reden: zo goed als geen rijtaks (een dikke 30€), amper 100€ verzekeringen, nooit meer naar de keuring, dus verbouw maar zoveel als je lief is...

• Like 2

S12 zou erg leuk zijn,
Rwd starlet, gaaf.

Datsun, bijna niet te vinden onder de 2k.

Zolang er APK op zit en mijn achterband me na de eerste bocht niet inhaalt, is het prima te doen..