Jump to content
SXOC.NL Forum

Napraten JAPfest 2014 - Zandvoort


Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gaarne weer zo 1 dit jaar please

Cool alle nederlandse rijdende SX'en in 1 foto!

Ondanks mijn long ontsteking en het bijna niet kunnen praten was het voor mij ook een zeer geslaagd dagje ! Erg gezellig !

had alleen graag een vrij rijden sessie gereden , magoed volgende keer beter!

 

heb hier nog een handje vol SX foto's !

zal beginnen met de Club Stand

 

n2muj5.jpg

 

2ebfnkz.jpg

 

282naz4.jpg

 

a0xm50.jpg

 

3sgno.jpg

 

2w4ii69.jpg

 

2wgch1e.jpg

 

5frdzb.jpg

 

fdvhwp.jpg

 

346m4b6.jpg

 

15mo1up.jpg

 

200b2na.jpg

 

feel free to use ! :thumbs2:

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

zeeeeeuuuw

 

en dan nu nog even een paar sxjes verspreid over de paddock

weinig actie foto's helaas :hammer:

 

hwcw7l.jpg

 

2j1ndwm.jpg

 

14y2xra.jpg

 

9ztzyx.jpg

 

219ys7p.jpg

weet niet wat ik heel dag heb gedaan maar heb mike heel nie zien rijden volgensmij :oeps:

 

nv42ys.jpg

 

i6a8mt.jpg

Drift baas !

 

1ze9phx.jpg

Erg net ding !

 

2mmjcl.jpg

 

a434b8.jpg

 

3311vu9.jpg

 

16ab24p.jpg

 

23h0dxv.jpg

 

and again Feel free to Use :thumbs2:

 

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Op hoeveel toeren wordt je db gemeten bij de soundcheck voor aanvang van je sessie?

Ik had al 90 op 4.500 rpm in Engeland een paar weken terug. En dat is allemaal nog redelijk standaard.

Link to post
Share on other sites

In de warming up seissie reed ik 2:13.5. Best gelopen voor iemand die voor het eerst ging circuit rijden en het allemaal nog beetje eng vond :P mijn kwalificatie reed ik 2:39.5... <_<

 

Waarom heb je niet hallo gezegd steef? :(

Edited by Mike s14
Link to post
Share on other sites

In me eerste snelle ronde ontplofte een intercooler buis dr af in de laatste bocht. Dus strompelend naar de pit. Rondje banden warmen en dan snel rondje, maar toen knalde dr vlak voor me iemand de vangrail in. Dus wedstrijd stil. Iedereen in de pit wachten. Na tijdje mochten we weer. Dus rondje op warmen en daarna een snel rondje. Toen zat ik achter die motul civic en wou hem rechts voorbij in de tarzan bocht, maar hij zag me denk niet ofzo, want hij kneep me goed af. Toen dacht ik van: moah, ik doe nou wel even rustig en ga daarna wel voor me snelle ronde. Alleen toen ik volgas over het rechte stuk kwam, zag ik iemand zwaaien met de finish vlag :P Dag kwali :bye: haha, dus mijn snelste ronde was dat ik me banden aan het opwarmen was :P

Auto bleef ook maar overhitten :( dat was wel naatje. Deed ik een rustig rondje, was de koelvloeistof 80 graden in de laatste bocht, plankgas en was de koelvloeistof alweer 110 voordat ik een compleet rondje had kunnen rijden. Nou was dat niet te zien op het dashboard, die meter bleef in het midden, maar mijn tuning meter gaf wel 110 aan. Nou zit die sensor ook in de buurt van uitlaatspruitstuk, dus misschien dat hij daardoor iets beinvloed wordt?

Verder heb ik het zo onwijs naar me zin gehad. Circuit rijden is echt super dik!

Edited by Mike s14
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

In de warming up seissie reed ik 2:13.5. Best gelopen voor iemand die voor het eerst ging circuit rijden en het allemaal nog beetje eng vond :P mijn kwalificatie reed ik 2:39.5... <_<

 

Waarom heb je niet hallo gezegd steef? :(

Hij zei nog wel dat jij 't was, alleen we wisten beide niet in welke auto jij nou zat, gezien we een s14 verwachtte :bleh:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Op hoeveel toeren wordt je db gemeten bij de soundcheck voor aanvang van je sessie?

Ik had al 90 op 4.500 rpm in Engeland een paar weken terug. En dat is allemaal nog redelijk standaard.

De db word net na de laatste bocht voor het rechte stuk gemeten. De meter staat aan de binnenkant x aantal meters na de bocht. Dus wanneer je uit de bocht komt en lekker op het gas begint te stampen word er gemeten. :P

Dus afhankelijk van het aantal toeren dat je op dat moment rijdt is wat er gemeten wordt. Daarom hadden meeste gasten een bocht naar links in hun uitlaat eindtip gemaakt zodat de herrie vooral niet naar die db meter gaat en ze dus meteen op het gas konden. Andere die ervan af wisten hielden zich net voor de meter nog even in en gingen daarna pas voluit, maar dat scheelt je wel weer tijd natuurljik.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...