Jump to content
SXOC.NL Forum

Freek met 200SX S13

Recommended Posts

• Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Terwijl half SXOC naar Japfest was, ben ik mijn auto gaan ophalen in Deventer   Vandaag dus m'n eerste dagje rijden met de S13 en dat was geweldig! Perfect weer, genoeg andere leipe bakken op de

Nee ik kon niet wachten, toch maar vast wat foto's opgezocht van andere fotografen! We zijn een aantal keer gespot:   Net een Clio RS ingehaald, zie ik opeens een GT3 RS in de spiegel   De Carr

Na zo'n 2 maanden zoeken heb ik dan eindelijk een S13 gevonden Vanaf nu dus Newbie met SX!   Ik heb een mooie deal kunnen sluiten met JDM_bart en heb zijn S13 met motorproblemen overgenomen. De

Het is uitkijken met een RWD sportauto in de regen, gelukkig is je 200SX niet extreem beschadigt,

en een schroefset is echt een goeden investering voor je 200SX, de auto rijd als een kart op de weg

en stuurt nog strakker door de bochten :) en je SX ziet er nog steeds goed uit man (Y)

• Like 1

CJM: Thanks! Toen ik dit voorjaar eens met Ingmar's two-tone mee reed was ik ook zeer onder de indruk van hoe strak die op de weg lag.

Voelde heel scherp aan, net een kart indd. Zou ik ook heel graag willen, maar het is even prioriteiten kiezen. Misschien toch eerst de schade fixen en dan eens verder zien.

Had met mn MX-5 destijds wat leuke onboard foto's gemaakt, maar ik wilde dat ook nog eens met de S13 doen.

Dat heb ik vandaag maar gedaan, is best prima gelukt vond ik.

Het plan is om dit voorjaar naar de 'ring te gaan en daar een onboard video maken. Binnenkort krijg ik een cheap-ass microfoon binnen en ga ik alvast wat audio testen doen.

Best tof om zo 2 hobby's te combineren :yes:

15826010787_d557d3e9ac_c.jpg

• Like 8

Thanks!

Ik heb mn statief achter de stoelen gezet. 1 statief poot achter elke stoel en de derde poot op de achterbank (bank neergeklapt).

Toen heb ik het statief met een spanband vast gezet zodat hij bij remmen, accelereren of bochtenwerk niet door de auto vliegt.

Het mooie is natuurlijk om veel beweging te zien door het raam, dat kan alleen met een relatief lange sluitertijd.

Dus m'n camera instellingen bepaald en toen de ontspan knop met 2 sec vertraging ingesteld.

Eigenlijk moet je dan een afstandbediening hebben zodat je makkelijk een foto kan maken. Maar ik drukte telkens voor een bocht op de ontspanknop, waarbij nog net niet m'n schouderspieren zijn uitgescheurd :P

Door de 2 sec vertraging maakte hij precies in de bocht een foto.

• Like 2

Check, goed gezien. Is al een tijd zo hoor, staat al eerder in dit topic beschreven.

Sterker nog, je hebt m n paar maanden terug al gezien bij de mac haha, Weiqun was er toen ook

Maar dit is niet z'n fotogenieke kant nee :P:(

Ben bezig om het te fixen (onderdelen, kosten opzoeken etc) maar ga het niet overhaasten, heb meer dingen te doen.

Edited by FreekWijffels