Jump to content
SXOC.NL Forum

Race wars 4 mei 2014 circuit zolder (BE)

Recommended Posts

Info:

Countdown 4 the Biggest Tuning-stunt-driftracing-1/8 mile sprint-event in Belgium !!!

RACE WARS op ZONDAG 4 MEI van 8 tot 17 uur .

3000 cars op de track en in de paddock , shows , 200% action , babes ,...

Opgelet : Tuningcars wordt aangeraden om voor 11 uur te arriveren , indien je op de track wil staan , want vol = vol .

Tickets : 14 euro per persoon en kids-12 jaar GRATIS

9000 GRATIS parkeerplaatsen .

RACE WARS est. 2004 , The biggest day-event !!

Jah ik was er :D

Ik heb uwe s14a gezien,de 92kawu40 zen s13,een groene s14a racing edition met z-platen,een rode s14,een zwarte s14a en dan de smos zijn s13 en voor derest niks eiglijk van sxen :( en ik heb ma paar fotos,de moeite niet :D

e7amy3yr.jpgeju7aje4.jpg

verder nog wel een aantal sxen gezien maar geen fotos van gemaakt. Was een leuk dagje.

Alleen ze mogen best een selectie houden van wie er op de baan mogen staan, stond zelfs een dacia duster tussen:unsure:>_>

Jah ik was er :D

Ik heb uwe s14a gezien,de 92kawu40 zen s13,een groene s14a racing edition met z-platen,een rode s14,een zwarte s14a en dan de smos zijn s13 en voor derest niks eiglijk van sxen :( en ik heb ma paar fotos,de moeite niet :D

u nie gezien ? :nono:

Kheb nog aan u auto gestaan voor een tijdje...mor nergens u gezien...mijn silvia stond in het begin van het circuit dus ver weg van het midden en de sprints... :(

Kheb nog aan u auto gestaan voor een tijdje...mor nergens u gezien...mijn silvia stond in het begin van het circuit dus ver weg van het midden en de sprints... :(

als het in de voormiddag was zal ik waarschijnlijk aan het aanschuiven geweest zijn voor mijne nr :-)

ben zelf niet echt rond geweest op de parking,

juist eens even tussen de shops en hun "circle of gold" :smile2: