Jump to content
SXOC.NL Forum

Recommended Posts

• Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik gok op de fucking irritante Mijn brein is te klein om mijn telefoon te snappen app die in al je posts staat, als je die weghaalt zal het al schelen

De foto's doen het inderdaad niet omdat ze waarschijnlijk zijn verplaatst. Jimmy ziet ze nog omdat ze in zijn browser cache geheugen staan. Welkom op SXOC, niet teveel zuipen vanavond he.

De foto's doen het inderdaad niet omdat ze waarschijnlijk zijn verplaatst. Jimmy ziet ze nog omdat ze in zijn browser cache geheugen staan.

Welkom op SXOC, niet teveel zuipen vanavond he.

• Like 1

Zeg me niet dat het de zwarte is want die ben ik eens gaan bekijken en houdt zijn compressie niet op cilinder 2...

Als je die voor wat zakgeld gekocht hebt is het ok, want de rest van uw budget zal naar een andere motor moeten gaan en als ik me goed herinner nog wat carrosserieherstellingen ook.

Edited by McLarenboy

Kieldrecht is vlak bij mij!ben oorspronkelijk van sint-gillis-waas!dus als ge wa hulp nodig hebt fso ;) nu woon ik in bornem bij me vriendin ma men silvia en s13 staan nog in sint-gillis :D

Kieldrecht is vlak bij mij!ben oorspronkelijk van sint-gillis-waas!dus als ge wa hulp nodig hebt fso ;) nu woon ik in bornem bij me vriendin ma men silvia en s13 staan nog in sint-gillis :D

Dank je hulp kan altijd handig zijn ;-)