Jump to content

s13 met volledig interieur gekocht, blijkt toch een hoop te missen, what to do?


-WJ-

Recommended Posts

Heb hier een s13 op het forum gekocht met een "volledig" interieur, nu, na eindelijk de hele troep weer in mekaar gesleuteld te hebben (grootste gedeelte interieur lag door de auto heen verspreid), blijken er een flink aantal stukken te missen.

 

Bestuurderstoel (had ik al eerder doorgegeven, had ik al een andere voor gehaald, hier hoeft dus niets voor te komen)

A-stijl cover links

A-stijl cover rechts

luchtkokertjes tussen dashboard/klokkenset en chassis

montage frame achterste asbak (die achterin de middenconsole)

sigaretten aansteker

scharnier deksel middenconsole

 

Nu heb ik de verkoper hier reeds van op de hoogte gebracht, maar ik krijg geen reactie.

We hebben eerder wat woorden gehad over een motor die ik bij hem gekocht had, waar ik "gratis" een kabelboom bij kreeg die inmiddels bij het vuilnis ligt ivm de hoeveelheid weggeknipte draden. Dat zou hier los van moeten staan natuurlijk.

 

 

Hoe krijg ik toch mijn spullen (of een vergoeding) volgens jullie? Name and shame?

Link to comment
Share on other sites

Probeer hem nog een keer te benaderen zou ik zeggen, wellicht op een andere manier. Als hij hier vervolgens geen gehoor aan geeft kun je altijd nog in het verkoopervaring gedeelte beschrijven en hopen dat dat hem over de streep trekt. Misschien dat dit topic daar sowieso beter past?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

De definitie van volledig interieur is bij jullie beiden waarschijnlijk anders. Misschien is de verkoper op vakantie dat hij of zij nog niet op het forum is geweest om je berichtje te lezen? Als iemand stelselmatig niet op je bericht antwoord terwijl die persoon wel duidelijk hier online is geweest dan zou ik het ook openbaar hier neerzetten. Afspraak is afspraak.

Link to comment
Share on other sites

het bericht was via whatsapp, niet via het forum, de persoon heeft wel in een groepsapp gereageerd, niet op mijn persoonlijke app, en ik kan zien dat de berichten bij hem aangekomen zijn.

 

Ik pm die persoon de link naar dit topic nog wel ff.

Link to comment
Share on other sites

Als wij een cpl. interieur op de sloop verkochten waren het;

 

Voorstoelen achterbank deurpanelen.

Eventueel pook hoesje -- peugeot 206 had dashboard kastje ook in de kleur.

Soms stuur als bijv. bij het leer pakket of ander pakket hoorde.

 

Maar nooit asbak etc.

 

Tenzij je natuurlijk afgesproken hebt dat je alles aan de binnenzijde wilt hebben.

Link to comment
Share on other sites

Wj had mijn naam er gewoon bij gezet, daar had ik geen problemen mee gehad. Waar ik wel problemen mee heb ik dat meerdere malen over de rooie gaat op whatsapp tegen me over missende onderdelen en pas na mijn reactie realiseert dat dat niet bij de deal zat. Vervolgens ga je ook met kanker zitten schelden waar ik helemaal geen zin in heb. En dan verwacht je van mij nog een normale reactie?

 

Vervolgens ga je hier weer sensatie zitten brengen over een "gratis" kabelboom. Ja dit was gratis omdat jij het zo nodig wilde hebben. Even een quote uit pm contact "Als je de sr20 eenmaal ingebouwd heb, mag ik het restant van je kabelboom dan nog wel? Het is immers een non-lamda kabelboom, en dus een afm met schroef, en dat is een beetje lastig bij mekaar vinden."

 

Vervolgens doe je weer net alsof je er wel voor hebt betaald. Je weet dat het ging om een restant van een kabelboom die gebruikt werd voor een motorswap. Vervolgens ga je op whatsapp en hier lopen zeuren over iets wat je gratis krijgt??? Doe even normaal. Waarom verwacht je een goede kabelboom als je weet dat het om een restant gaat.

 

Weet je nog hoe de linker a stijl eruit zag toen ik de auto kocht? Zo'n zelfde mag je komen ophalen. De rechter regel ik wel een goede voor. Luchtroosters op het dashboard en scharnier middenconsole regel ik ook wel andere voor.

 

Montage frame asbak zat er niet eens in toen ik de auto kocht en ik rook niet dus die krijg je niet, sigaretten aansteker lag ergens in de auto.

 

Je koopt dit 3 maanden geleden en komt nu met spullen die missen. Ook lekker makkelijk. Maar goed komt die spullen maar ophalen die ik hierboven beschreef.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

ik kom nu met spullen die missen omdat ik nu pas door die knip/prutszooi van je heen ben gewerkt.

De spullen ophalen wordt em niet en dat weet je, daar woon je te ver voor weg.

 

Jij verkoopt mij een rollend chassis (zie foto's hieronder wat deze beste kerel onder een rollend chassis verstaat) met volledig interieur, ik kom het ophalen, en bij thuiskomst blijkt wat jij geadverteerd hebt niet te zijn wat ik thuis heb gekregen. Dus nu aan jou de verantwoordelijkheid om er voor te zorgen dat ik de volgende onderdelen thuis krijg:

 

Bestuurderstoel (had ik al eerder doorgegeven, had ik al een andere voor gehaald, hier hoeft dus niets voor te komen)

A-stijl cover links

A-stijl cover rechts

luchtkokertjes tussen dashboard/klokkenset en chassis

scharnier deksel middenconsole

 

Dat ik pissed off was over de kabelboom was een hele andere koop, en heeft hier dus ook niets mee te maken.

 

foto's "rollend" chassis (ophang geprutst van houten balkjes, de hele handel flikkerde bij zijn ouders voor huis al uit mekaar):

 

1780903_673612516029930_233842194_n.jpg

 

62968_673612529363262_1086703225_n.jpg

 

1794725_673612539363261_770330738_n.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dat ik pissed off was over de kabelboom was een hele andere koop, en heeft hier dus ook niets mee te maken.

 

 

 

Waarom begin je er hierboven er dan zelf over. Het slaat imo nergens op om iemand uit beschuldigen en gaan lopen schelden en vervolgens wel verwachten dat diegene nog normaal op jou gaat reageren.

 

Ten tweede wist je van te voren hoe het onder stel in elkaar zat met houten balken en niet met schokbrekers e.d. Jij verwacht een compleet onderstel. Ik heb aangegeven wat erbij zat. Het chassis rolde alsnog alleen liep alles aan. Ik ben achteraf ook niet gaan klagen over mankementen van de auto toen ik die van jou kocht.

 

Zoals ik net al zei, je kan die onderdelen op komen halen. Ik laat het daarbij. Jij gaat nu weer dingen erbij betrekken die er los van staan en waarvan je op de hoogte was.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...