Jump to content

Sky engineering


Jurriannn

Recommended Posts

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was meer bedoelt om mensen een beeld te geven van hoe druk het daar is..

 

En je kan zelf toch je onderdelen bestellen? Waarom zou je dat via een bedrijf doen? Everything is on the internet..

 

Als je wilt dat alles direct op afspraak geregeld wordt en goed is moet je maar naar de UK gaan..

Er is hier geen enkele andere tuner in NL die echt goed is en alles altijd netjes op tijd klaar heeft.

Link to comment
Share on other sites

Was meer bedoelt om mensen een beeld te geven van hoe druk het daar is..

 

En je kan zelf toch je onderdelen bestellen? Waarom zou je dat via een bedrijf doen? Everything is on the internet..

 

Als je wilt dat alles direct op afspraak geregeld wordt en goed is moet je maar naar de UK gaan..

Er is hier geen enkele andere tuner in NL die echt goed is en alles altijd netjes op tijd klaar heeft.

 

Gelul, er zijn echt wel goede tuners in nerderland. Het zijn de enkelen (Kut bedrijven) die het beeld voor de rest verpesten!!

Edited by Dikke Kobus
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dus dan accepteer je dat maar? Gekke instelling...

Tja, kan het moeilijk zelf doen en je zal dus toch afhankelijk zijn van het bedrijf. Kan je je natuurlijk nog zo boos maken, maar daar krijg je ook niet echt veel mee gedaan.

Link to comment
Share on other sites

Er zijn wel professionele race/rally preparatie bedrijven in Nederland hoor, maar de meeste mensen zijn niet bereid om rond de 5000 euro voor een Motec met mapping te betalen. En sommige bedrijven nemen ook geen projecten aan, of ze willen het project vanaf het begin af aan doen of alleen de eindafstelling zonder al het gezeik.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

de bedragen worden steeds hoger :), heb je de r32 nog eigenlijk?

 

tsja als je bij 1 klant 10.000 winst kan maken en bij 10 andere klanten totaal 10.000 , maar dan veel meer extra werk , dan kiezen de meeste voor de eerste optie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik had de gtr vorige jaar weg gedaan, maar in totaal had ik wel 12.000 uit gegeven bij 1 zaak maar kreeg nooit het gevoel dat ze me mochten. Ze zagen me liever gaan als komen. En ik ben altijd zeer respect vol naar mensen die ik net leer kennen en die het verdienen haha

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...