Jump to content
SXOC.NL Forum
lowestmini

negatieve camber

Recommended Posts

hallo,

 

wat kan je vooraan en achteraan het beste doen om het meeste negatieve camber te verkrijgen?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor: Onderste draagarmen verlengen, bovenste bevestigingsgat van je coilover tot sleuf maken en naar binnen schuiven.

Achter: Verstelbare camber arms monteren en die gebruiken waar ze niet voor bedoeld zijn (korter dan stock).

Beide: Verder verlagen.

 

Waarom wil je dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

men veren staan al op meest negatieve ,ik zit nu vooraan met 9.5 * 18 et +4 en achter met 10*19 et -12 plus spacers voor 25mm en achter 10mm. dit zit gemonteerd op men bn sports kit.probleem is dat bij een onverwachte put in de baan of onze mooie vlakke !!!! autosnelweg in belgie men 4 banden men originele kassen binnenin raken. dus wil ik nog negatiever gaan voor wat meer ruimte te creeren.ik dacht misschien vooraan met camber bouten,die geven 1.75 negatief bij en achter eerst men originele kasten verruimen.

ik heb al eens driftworks upper camber arms gemonteerd maar korter gaan die niet dan origineel.

zijn het de lower arms die ik moet hebben voor en achter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

BN Sports + 19x10 ET-12 (en ook nog spacers) achter? Heb je foto's?! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je originele kassen binnenin wegslijpen?

 

en idd, fotos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotos staan als ik me goed herinner in zn projecttopic, dikke bolide hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal ze doorsturen dit weekend als ik kan

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de keuring,wegslijpen,dan keuren ze hem direct af

ik a ze verder uitrollen denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar op men project topic staan ze nog zonder spacers ,hij staat nu veel extremer

ook staat hij voor nog lager en achter iets hoger

 

maar ik overweeg grote veranderingen, misschien meer een track look, semi slicks met vooraan 255/35/18 en achter 265/35/19

ik ga men bn sports achterbumper bewerken en custom rear diffuser maken enzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

langere draagarmen, problem solved.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je lower control arms voor en achter WJ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da mag volgens mij ook nie in belgistan ma wel makkelijker te wisselen voor de keuring als een wielkast slijpen en lassen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...