Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
TCD

Bitcoin!

Recommended Posts

aaah, vorige week toen ie op 220 stond dacht ik , nog een paar dagen zakken en ik koop er een paar :(

bit_zpsc69721f0.jpg

Nog ff en de koers staat boven die van Apple :). Waar eindigt het?!!?!?!?!?!?!?!?! Speculatie ten top.

nog even en de bel knapt gewoon...gisteravond ging ie in een uur van 600 naar 900 en weer terug naar 650...

Dit is gewoon aandelen handel, maar dan zonder garanties, beveiliging of regulering.

Edited by smeck

ik lees ook wel dat het hier een verkapte vorm van een pyramidespel betreft. Wie zal het zeggen?

De Amerikaanse ministerie van Justitie heeft er ook wat over gezegd: http://www.nu.nl/internet/3631159/amerikaans-ministerie-noemt-bitcoin-legitiem-betaalmiddel.html

Logisch dat zulk nieuws zorgt voor pieken.

"De digitale valuta bitcoin is een maand tijd bijna verdubbeld en staat nu op een recordwaarde van ruim 240 dollar."

Inmiddels al op 700 usd pbc haha

En ja hoor, vandaag is de Bitcoin door de grens van 1000 dollar gegaan. Via diverse sites zijn momenteel geen bitcoins te koop vanwege de grote vraag. Een site ligt zelfs helemaal plat.

De gekte is losgebarsten........ik wilde vandaag 1/10 BTC kopen, maar dat lukt dus nu niet.....

Nee, niet geweldig. Ik merk al wel van mezelf dat ik probeer mee te liften op een hype, terwijl ik eigenlijk dit wil kopen puur als betaalmiddel. Ik laat mij gek maken door alle nieuwsberichten loser.gif

Nee, niet geweldig. Ik merk al wel van mezelf dat ik probeer mee te liften op een hype, terwijl ik eigenlijk dit wil kopen puur als betaalmiddel. Ik laat mij gek maken door alle nieuwsberichten loser.gif

Koop een sunny waardevast en roest is lichter dan carbon :P

http://www.want.nl/no-way-man-gooit-zijn-harde-schijf-met-55-miljoen-euro-aan-bitcoins-per-ongeluk-weg/

-edit-

Litecoins :). De koers is gisteren meer dan 100% gestegen. Staat, nu ik dit typ, op 37 euro.

Edited by TCD