Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
TCD

Bitcoin!

Recommended Posts

http://nutech.nl/internet/3613995/student-verdient-tonnen-met-bitcoins.html

In 2009 wist ik ook van het bestaan van Bitcoins af. Kwam het volgens mij tegen op Zapruder.nl. Wuifde het toen weg als iets, wat geen lang leven beschoren was. How stupid :crying3: .

-edit-

Interessante ontwikkeling btw: http://www.nu.nl/tech/3621089/digitale-valuta-bitcoin-bereikt-recordwaarde.html

Moet me alleen nog wat meer verdiepen in deze materie.

Edited by TCD

Gaat m niet meer worden om op deze manier geld te verdienen. Het komt er op neer dat als je het doet met je pc je meer geld aan stroom verstookt dan dat je aan bitcoins naar binnen trekt. Het is slechts alleen nog met speciaal voor bitcoin minen gemaakte machines te doen. En dan is de vraag nog of je je geld van die machine er uit hebt voordat de markt in elkaar zakt.

Toevallig. Ongeveer een maand gelden me ook verdiept in bitcoins. Nu is mining echt niet meer intressant. Ja kan wel speciaal voor ontwikkelde miners kopen, maar daar haalje je geld moeilijk terug uit. Beste is gewoon om bitcoins te kopen dit brengt het meeste op atm. Heb een bitcoin wallet, was aan het zien om bitcoins te kopen ze stonden toen +-120€. Na overleg met de vrouw dan toch maar niet gedaan, zij vond het maar een dom idee. Nu staan ze ondertussen wel al 196€. Ik wacht nog ff tot het weer zakt, dan koop ik er mss wel een stuk of 10.

Edited by Teddy

maar ja, wie van ons kon twee dagen geleden ff 100 bitcoins kopen? Baal nog steeds als een stekker dat ik in 2009 geen briljante ingeving had en voor de lol voor 25 euro aan bitcoins kocht :ko4:

Ik merk de afgelopen jaren dat op het moment dat er dit soort berichten verschijnen vreemd genoeg de waarde een flinke duik neem om vervolgens weer omhoog te schieten.
Maar op het moment kan je er best nog geld aan verdienen als je een beetje investeerd en het wat tijd gunt...maar het blijft hetzelfde als normale aandelen handel met als enige nadeel dat een goede hacker alles van je kan stelen en niemand die het ooit terug kan vinden.

De laatse week 100 euro gestegen :ko4:

coin_zps3e98095c.jpg

Misschien toch maar een paar kopen voordat ie weer daalt .

Hmmm ik hoop dat hij gewoon terug ff sterk daalt. Zoals in maart geweest, dan koop ik er wel een boel. Nu wrijf ik in men vriendin haar neus. "Zie je wel als ik er gekocht had was ik rijk, mo money mo hoes!"

Nou, lees net dat de koers inmiddels boven de EUR 300,- staat. Vorige week ergens zag ik een bedrag van EUR 184,- voorbijkomen.

Reden van deze explosieve stijging is het goede nieuws uit China; zoekmachine Baidu heeft de Bitcoin erkend als betaalmiddel. Kassa!