Jump to content

Diverse verkopers


Metaripley

Recommended Posts

Ligt dit misschien aan mij?

 

Ik ben redelijk nieuw in de SX wereld maar heb ondertussen wat onderdeeltjes op mijn lijstje staan die ik nog nodig heb.

Op mensen hun eigen topics gereageerd en mensen op mijn gevraagd topic via PM.

 

Maar na 1 of 2 berichtjes en wanneer ik zeg dat ik bereid ben geld over te maken verloop alles opeens heel stroef of komt er geen enkelen reactie meer.

 

 

Nu zijn er ook positieve : tim-s14 (goede communicatie en snel verlopen en onderdelen waren perfect)

 

Voor de rest wacht ik vaak nog op reactie....

Link to comment
Share on other sites

Hmm, heb hier weinig negatieve ervaringen. Normaal gesproken loopt alles goed. Ook al paar keer iets gekocht waar ik later niet geheel blij mee was van de staat of type onderdeel, en kon ik het terug sturen en kreeg mijn geld weer terug. Wel meerdere keren wat langer op reactie moeten wachten, maarja, sommige hebben niet altijd de tijd of mogelijkheid om achter een computer te kruipen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dit echt 9 van de 10 keer.

 

Eind vorige maand heeft mijn broertje voor mijn verjaardag online een bumper voor mij gekocht. (persoonlijk met het bedrijf afgesproken om hem te laten verzenden, dus daarvoor ook geld overgemaakt), verkoper laat niks meer van zich horen en heb ook niks ontvangen.

 

Contact met een ander bedrijf opgenomen voor een voorste zijscherm (S13) in bordeaux rood, verkoper laat niks van zich horen.

 

De bedrijven waar ik tot nu toe zaken mee heb gedaan hebben echt ALLES verneukt wat er maar te verneuken valt. Terwijl de particulieren waar ik zaken mee heb gedaan (die jongens weten dat zelf ook) alles gewoon netjes geregeld hadden en goed voor elkaar hadden.

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar je wil je spul verkopen of niet.....

 

Je kunt mensen natuurlijk afzetten ook. Maar ik krijg nog geen reactie met betalingsgegevens.

 

En oke, als je niet alle tijd hebt. Heb ik ook niet altijd. Maar, of regel het meteen (hoeveel werk is dat nu werkelijk?), of vermeld gewoon netjes dat je geen tijd hebt op het moment, je het vergeten bent, je het toch niet verkoopt, je het ondertussen al aan iemand anders verkocht hebt OF WHAT EVER!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...