Jump to content
SXOC.NL Forum
stefan83

lichtbeeld S14.5

Recommended Posts

Ik heb laatst een s14.5 conversie gedaab. Nu wordt de auto afgekeurd omdat de lampen een vlak ligt beeld geven. Ik heb nissan s15 hid headlights gekocht, hoe en waar hebben jullie de lampen laten ombouwen?

Vlak beeld is apk goedkeur

Ja heb ik gelezen maar heb er net een die er niet mee akkoord gaat. Dus wil ik de lampen helemaal ombouwen naar NL lichtbeeld

Dan ga je ergens anders keuren, regels zijn regels en wat mag dat mag

Klopt helemaal maar ik heb ook een set spacers waar een hoop keuringsmeesters over vallen en de auto daarmee niet goed willen keuren en zij maken daar geen probleem van. Daarnaast kan ik daar rustig op me gemak mn power fc inregelen dat die gewoon door de c02 meting komt.

Ik zou subtiel melden dat dit het volgens de APK richtlijnen mag, en anders moet de monteur het boek er even bij pakken om er zelf ook achter te komen...

vraag wel ff garantie mochten ze hem mollen met los halen, lampen zijn 600 euro plus nieuw p.s.

en nogmaals dit is gewoon goedkeur (ben zelf ook keurmeester) en is de 230 euro om het te laten veranderen niet waard, who need bermverlichting anyways.

Thnx voor het aanbod. Waar keur j ? Auto is vandaag goed gekeurd. De lampen zijn perfect onderhanden genomen door headlightconversions.

mooi dat weer apk heb.

wat hebben ze met de lampen gedaan als ik vragen mag?

Een schuin randje aan de reflector geveild

Zijn er hier mensen op het board die de lichtaanpassing goedkoper kunnen dan de voorgestelde150 eur van headlightconversions?

• Create New...