Jump to content
SXOC.NL Forum

Breedset maten voor s13

Recommended Posts

Hey jongens en meisjes :)

Kzit met een s13 en kwil graag andere wielen kzou graag nen low offset hebben maar toch niet echt wille camberen :/ kweet dat er veel 9 en 9,5 breed pakken op een 18" maar welke juiste ET WAARDE ZOU IK MOETEN nemen ? Om niet extreem te hoeven camberen :)

Wie me kan helpen met pics ofso altijd welkom ook ! :)

Ga je de rand in je kassen omrollen? Anders kan je brede velgen wel vergeten.

Er van uitgaande dat je dit wel doet passen achter velgen tot 10J et15, afhankelijk van de bandenmaat (225/45 max)

Aan de voorkant zou je rond de 8.5 tot 9 met een et van rond de et15-20 kunnen monteren.

Edited by Wessel12
  • 1 month later...

Ff oud topic uit de sloot halen. Vraagje aan de wiel gurus

Velgen

17" 8j et -3 vooraan

17" 9j et -3 achteraan

Stock body, hsd schroefset, stock remmen. Wil men kassen wel rollen, maar geen overfenders of fenderflares. Wil it fit ?

Voor zul je een hoop negatieve camber nodig hebben, je wielkasten rollen en je banden stretchen om dit binnen je stock schermen te passen.

Achter zul je ook een beetje moeten camberen en rollen, maar dit zal zo goed als perfect komen te staan.

Voor steken mijn wielen ongeveer even veel uit als de maten die jij opgeeft. Mocht je meer info willen, dan kun je altijd een PM sturen.