Jump to content
SXOC.NL Forum
Gutroan

Stage 1 chip

Recommended Posts

Dat zou echt super wezen! PM me maar wat je van mij krijgt en waar het heen moet!
Als ik ze voor het weekend kan krijgen zou ik extreem blij zijn.

Waar zijn die 8 andere gebleven dan? :phone:

Gutroan stuur me je adres maar dan zorg ik dat het op de post gaat, stuur ik je achteraf het prijsje wel. :)

Heb dus een voetje van oxid gekregen.
Helaas komt deze niet overeen met de daughterboard maar wel met de 2 chips die op het daughterboard zitten.

Iemand enig idee of dat op te lossen valt of moet ik echt een voetje hebben voor de daughterboard?

Die foto die ik had gepost, is van het voetje waar die lange zwarte connector voor is. Dat voetje soldeer je op je printplaat van je ecu, en dan kan je zo dat dochterboard dr in steken.

Precies, had al zon 1 gepost maar op de vorige pagina werd gezegd dat het zeker weten die niet is.
Maarja, ga ik wel ff langs de electronica boer kijken of ik daar een passende kan vinden hopelijk.
Iets waarbij ik nog moet opletten?

Neem je dochterboard mee. Als die past weet je zeker dat die goed is.

socket.jpg

Dit heb je nodig, ik heb er daar nog 5+ van, voor de verzendkosten (envelope) stuur ik em naar je op. :)

Dit is dus niet wat hij nodig heeft. Bij een S13 wel, maar bij een S14 heb je een 40 pins aansluiting zoals in de computerwereld IDE drive's hebben (of eerder hadden gezien die standaard intussen wel outdated is in de pc wereld).

Edited by WantedS13

Ach, het was mooi geweest als het werkte. Bedankt iig oxid :P

En zoiets moet ik hebben ja. Ik ga morgen wel ff naar de elektronica boer. Hopelijk dat ik zoiets kan vinden.

• Create New...