Jump to content
SXOC.NL Forum

Joey's grijze s13

Recommended Posts

Ik ben Joey Hoek, woon in Midden-Limburg, en ben een enorme fan van Japanse sportauto's.

Op mijn 16e kocht ik een Mazda Mx5 1.6. Deze heb ik in November 2012 geruild tegen een Datsun 280zx. Deze Datsun had geen apk, en was erg rot. De Datsun heb ik gelukkig nog met winst kunnen verkopen.

Toen kreeg ik mijn eerste 200sx s13! Deze vertoonde erg veel problemen. Dus heb ik hem geruild tegen een Toyota mr2. Ik was van plan de Toyota te verkopen met winst.

Toen ook de mr2 weg was, heb ik de sx van Thunder gekocht.

Zo kocht ik hem : Foto550-EU3BLYWG.jpg

Foto550-QPBU4NWV.jpg

De bumpers zijn inmiddels geruild tegen originele. En ik ben de dunne naad op de spatborden weg aan het werken.

Foto550-MBTD4UTN.jpg

Sorry voor de slechte foto :pompom:

Mijn vader heeft het tankkapje onder handen genomen :

Foto550-VQBQNC3D.jpg

• Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

PAS OP MET NAYIEM.   voor je het weet is je auto gemolesteerd, je motor gestolen etc etc etc. Heeft hier op SXOC aardig wat schade aangericht.

Dating.sxoc.nl? Ideetje?

Update     Gisteren heeft Nayiem uit zuid-limburg mij geholpen met het vervangen van mijn big end lagers. We hebben eerst het blok er compleet uitgehaald.       Toen het blok eruit was, hee

Welkom!

Die tankklep is wel gaaf zo! Maar waarom in hemelsnaam die lijn wegwerken?

Deze lijn wordt weggewerkt omdat de vorige eigenaar een ander acherpaneel precies op deze lijn erin heeft gelast. Dus rechts achter was deze lijn verdwenen in de las.

Eerlijk gezegd vind ik het ook niet misstaan.

Update

Gisteren heeft Nayiem uit zuid-limburg mij geholpen met het vervangen van mijn big end lagers. We hebben eerst het blok er compleet uitgehaald.

Foto550-6X6NEA7G.jpg

Foto550-PBV7BG8O.jpg

Toen het blok eruit was, heeft Nayiem wat kabels weggewerkt. En hebben we de drijfstanglagers vervangen. De onnodige slangen etc. zijn er allemaal uitgehaald.

Foto-W6VQCNEN.jpg

Toen alles weer netjes teruggehangen.

Foto-VYQ4YNOO.jpg

Nayiem aan het werk :D

Foto-8KV8CCCJ.jpg

Alles weer netjes op z’n plaats!

Foto-78FMGMOG.jpg

Vandaag even de bumpers koplampen en interieur terug geplaatst. Auto begint al ergens op te lijken.

Ook is hier de nieuwe kleur al te zien, de zijkanten en kofferklep zitten al in de eerste laklaag.(Kenteken moet nog worden verplaatst)

Foto550-UZZXJCCA.jpg

Foto550-VVQD8LGU.jpg

Ik wil Nayiem heel erg bedanken voor de hulp, tips, tijd, en motortakel van afgelopen zaterdag!!!!!

Edited by joeyhoek
  • Like 1

@ WJ,

Deze berichten verontrusten mij totaal niet. Ik ga niet oordelen op basis van iemand anders zijn mening.

Oordelen kun je het beste doen op basis van eigen ervaringen en feiten.

Mijn ervaringen met Nayiem persoonlijk zijn erg goed. Het is ook een feit dat hij erg goed snel en eerlijk heeft gehandeld. Hij is zijn afspraken netjes nagekomen.

• Like 1