Jump to content
SXOC.NL Forum
Eric

Ik kan mijn auto niet in..

Recommended Posts

Want de afstandsbediening doet de deur niet open :)

Als ik op het rode knopje druk dan springen normaal de deuren open, nu niet. Andere batterij erin gezet, doet ook niks. Als ik op het knopje druk brandt er een rood lampje op mijn remote. Is dat normaal? Of is dat juist het teken dat de batterij op is? De batterij kwam uit een andere remote dus ik weet niet zeker hoe de staat daarvan is.

Even je handzender opnieuw synchroniseren.

Hoe je dat doet:

beide knoppen op je handzender indrukken totdat de led op je handzender blijft branden (na 10 sec)

nu de rode knop indrukken en als het goed is moet die los springen.

Moet ik daarvoor naast mijn auto staan of kan dat hier op de bank?

Je wilt toch de auto in of blijf je dan ook op de bank zitten?

• Like 6

Ik heb het idee dat mn batterijen snel leeg gaan in mijn afstandsbediening. Als er net nieuwe in zitten kan ik soms op 5 meter afstand al de auto op slot doen of open maken. Maar na enkele weken blijft het maanden lang op ~ 2 meter hangen en dan ineens ben ik weer de lul en wilt ie wel / niet meer open terwijl ik naast de auto sta. Ik heb alleen wel een andere afstandsbediening dan een s14a denk ik.

Je wilt toch de auto in of blijf je dan ook op de bank zitten?

Ik wilde gisterochtend in mijn auto, en overmorgen weer, nu niet per se. Maar het moet dus bij de auto?

Ja het moet bij de auto, houdt evt. je handzender vlak boven de paravaan als die het niet goed doet.

Het kan zijn dat je het een aantal keer moet doen voor die hem pakt.

Ik heb het idee dat mn batterijen snel leeg gaan in mijn afstandsbediening. Als er net nieuwe in zitten kan ik soms op 5 meter afstand al de auto op slot doen of open maken. Maar na enkele weken blijft het maanden lang op ~ 2 meter hangen en dan ineens ben ik weer de lul en wilt ie wel / niet meer open terwijl ik naast de auto sta. Ik heb alleen wel een andere afstandsbediening dan een s14a denk ik.

Een S14a heeft inderdaad een andere handzender, namelijk zo een:

SSL21785.jpg

Edited by CHiNo4ReaL

Dat is een s14a handzender, die heb ik ook.

Bij mij doen de beide remotes het niet. Maar lampjes doen het op beide remotes wel.

Jij hebt nog wel een handzender met een rode knop en daarop Master staan?

En handzenders met een rode en blauwe knop met daarop NATS staan?

Dat is een s14a handzender, die heb ik ook.

Daar moest S14a staan, pardon :)

Het werkt niet, net 5 keer geprobeerd :(

En ik kan alle spare remotes niet vinden.

Vaker proberen, ik heb het ook wel eens gehad en enkele keren gelijk maar soms moest ik het heel vaak doen.

Beide knoppen op je handzender indrukken tot het ledje rood blijft branden werkt wel?

Neen, ik kan drukken wat ik wil maar het knippert allleen maar heel eindeloos

Dat is vreemd, als je beide knoppen tegelijk ingedrukt houdt dan zou de led na circa 10 sec moeten blijven branden.

Crap, ik ben bang dat de reservesleutels allemaal nog in de auto liggen :) Maar daar kom ik pas achter als ik de deur met de sleutel opendoe en dan heb ik een pot herrie. Als die reserve remotes daar dan niet liggen dan is dat onhandig.

• Like 1

• Create New...