Jump to content
SXOC.NL Forum
McLarenboy

Audi Coupe GT - 5 cilinder

Recommended Posts

Voor stickers moet je even contact opnemen met carlo (sticky stickers) hij heeft alles op voorraad voor de orginele uhr quattro s1 en pikes peak editie om te kunnen beplakken

Dat ziet er erg strak uit :) en ook wat rustiger.

Succes verder!

3 weken vakantie gehad en dan maar eens de achterste fenders + achterbumper onder handen genomen - puur met glasweefsel werken gaat natuurlijk niet zo snel vooruit en de werken gaan ook maar traag voorruit door de compleet afschuwelijke pasvorm achteraan. De linkerzijde is er nog slechter aan toe dan de rechterzijde dus om het min of meer gelijk te krijgen :ko4: Maar ondertussen leren we uiteraard weer wat bij (Y)

Hier een paar foto's van waar we nu staan:

Kjafex5.jpg

bwuiAYX.jpg

6wSBjWM.jpg

WhoL6n0.jpg

• Like 1

Met de aanschaf van een woning gaat deze even moeten wachten natuurlijk. Voor het eind van het jaar komt deze in mijn mancave te staan en kunnen we rustig verder doen wat alleen maar ten goede van de details zal komen.

93z3TZv.jpg

• Like 2

Holy thread bump - een maand na de post hierboven had ik dus een voorschot betaald voor de aanschaf van mijn eigen woning. 6 maand later werd de sleutel overhandigd en ging eerst al mijn aandacht naar het huis en het magazijn. Dan nog wat andere wagens tussen door doen enzo en lap.... tijd staat ineens 5 jaar verder.

Nu ik meer en meer begin te beseffen dat onze geliefkoosde hobby op middellange termijn er wel eens heel anders kan gaan uitzien ga ik nu toch weer prioriteit geven aan dit project om dit zo snel als mogelijk de baan op te krijgen. 

Dit weekend alvast begonnen met hem in mijn werkruimte te zetten en alle gaten in de koffer dicht te lassen.

CGFVqOe.jpg

Q2d3l83.jpg

Edited by McLarenboy
  • Like 4

3 hours ago, McLarenboy said:

Nu ik meer en meer begin te beseffen dat onze geliefkoosde hobby op middellange termijn er wel eens heel anders kan gaan uitzien

Verklaar je nader

misschien vanwege de opkomst van electrische auto's en steeds meer landen die zeggen over een x aantal jaar benzine auto's te willen verbieden.?

Snel afmaken omdat de regels strenger gaan worden?

Niet zozeer de regels van apk maar eerder wat ons allemaal staat te wachten met onze oude verbrandingsmotoren. Niemand kan voorspellen hoe het precies zal evolueren maar wat wel vast staat is dat het alles behalve positief zal zijn. Dus het gaat erom nu nog ten volle kunnen genieten van de vrijheden die er nu nog zijn.

• Like 4

Aha mooi dat deze ook weer wat aandacht gaat krijgen Dieter ;)    

Verder deel ik jouw vrees wel n beetje..ik maak mn huidige 3 wagens nog af en dat gaan waarschijnlijk gelijk de laatste wagens zijn die ik restaureer.. Misschien loopt het anders dat zien we dan wel weer.

Indeed, maar het staat nu weer op wacht voorlopig gezien ik een Chevy cargovan op de kop getikt heb. DAT is mijn laatste projectwagen, ik zweer het ;)

Er rijden legaal nog steeds auto's rond van over de 100 jaar oud, ik zou er niet zo bang voor zijn dat onze auto's vd straat gehaald gaan worden.

De vervuiling van 'liefhebber' auto's is te verwaarlozen op al dat dagelijkse forenzenverkeer, het verschonen minder smerig maken van die laatste groep is wat overheden doen.

Hooguit mag je straks met je oudere auto de grote stad niet meer in, lekker belangrijk alsof daar klassiekers rondtoeren.

• Like 1

Ik zie ook niet zo een probleem hierin, ik heb ook 5 oude auto's. 1 ervan ga ik zeker voorzien van een elektrische motor en batterijpakket maar de rest blijft gewoon met een benzinemotor. Wij gaan echt niet meer meemaken dat benzine niet meer te verkrijgen is of dat die auto's verboden worden. Geniet lekker van je hobby!