Wouts Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Hij heeft zojuist even wat spullen voor me afgedraaid, werd goed op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond! Sympathieke jongen! Goed bezig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haron Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 het is een TOP GOZERT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s14luc Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Tob bedoel je...anders was z'n sr wel heel gebleven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbosteen Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 living on the edge, me like (A) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-WJ- Posted July 14, 2013 Share Posted July 14, 2013 zoals altijd weer een prima ervaring, bak gekocht, datum/tijd afgesproken, bak opgehaald, alles prima, goede prijs, Stijn ftw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Maarten Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Heeft een paar ruitenwisserarmen van mij overgenomen. Simpel en snel geregeld. Niks geen problemen. Precies zoals het hoort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingmar Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Stijn heeft de prise-as bus voor mn 1uz gemaakt, eerste versie paste door mijn eigen onkunnen niet. daarna is stijn langs gekomen met de juiste meet apparatuur en heeft de nieuwe gemaakt. Zien er super uit, nu zsm passen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nismo joe Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 SXOC-er van het eerste uur. Laatst een setje velgen van overgenomen met banden voor een nette prijs. En alles geheel volgens afspraak. Topgozer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Gisteravond met Steen de conditie van m'n Ca18 gecheckt. Hartstikke gezellig en iemand die er behoorlijk kennis over heeft. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MADMAXX Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Ik ben mijn sr opnieuw aan het opbouwen alles besteld helaas heb ik vrienden die spullen kwijt maken van mij het kwam er dus op neer datik een klepseal kwijt was. Toen had ik stijn ge apt en die heeft er een kunnen regelen voor mij precies dezelfde als die ik kwijt was . Oftewel supper gereheld held da et is 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirk Jan Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Ik heb van Stijn gratis draagarmen gekregen, ik vond dat toen erg lief van hem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike s14 Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Stijn heeft voor mij een nismo vliegwiel nagekeken of die nog goed was en afgedraaid ofzo iets. Ken ik hem met een gerust hart gebruiken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-WJ- Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Stijn kocht een setje remschijven, maakte geld over, ik stuurde het pakketje op, precies zoals het hoort 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzie Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 (edited) paar keer aan de telefoon gehad .en via app en sms informatie gehad.( nissan liep als een kranten bak) denk met je mee en geeft tips . was de lamdasonde .stijn nog super bedankt dat je er de tijd en energie in hebt gestoken. super gast. en voor weinig wordt de lamdasonde opgestuurd. TOPPIE Edited May 18, 2015 by ozzie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TCD Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Wat een blij topic is dit eigenlijk . Alleen maar leuke berichten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts