Jump to content

ericholle


Recommended Posts

wat ^ zegt :whip:

 

dirk jan heeft zich hier in drie jaar tijd als een erg positive member laten zien, dus ik geloof hem blind op zn woord.

low ballin en afspraken niet nakomen is misschien normaal in 2013 en marktplaats maar niet op sxoc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ook hier geen fijne ervaring met meneer holle bolle. Meneer was zo brutaal om te zeggen dat mijn handel waar ik 750 voor vroeg niet meer waard was dan 200 euro. Mag hij vinden, maar de manier waarop zijn mening gecommuniceerd werd was ver onder de maat. Goede beslissing Eric!

Link to comment
Share on other sites

we praten hier over 24,50 euro op een bedrag van 424,50 euro , zal ik de bedragen er dan maar even bij zetten .

waar praten we dan over ??

de motoren wist ik van, heb er 250 km voor heen en 250 terug voor gereden.

Toch nog effe ook al kan ie het niet lezen :)

Maar idd 24.50€ waar heb je het over en maak het gewoon over ...

en die 500km wilde jij rijden omdat jij die blokken wilde, zeik er dan ook niet over :)

 

@Eric, ik wilde nog net zeggen: Keep your friends close, but your enemies closer ...

Edited by Merijndj
Link to comment
Share on other sites

Deze man was inderdaad een uiterst lastige persoon om mee te communiceren. Hij luistert niet en onderbreekt je telkens weer waarop de neiging snel groot wordt om de telefoon gewoon op de hoorn te smijten. En dat is áls je hem kon verstaan... Hij vroeg mij om verlagingsveren voor zijn S12 terwijl ik voor een S13 aanbood en hij bleef mij maar vragen of ik wist of het op een S12 paste en ik hem meerdere malen heb moeten zeggen dat ik dat niet wist. Uiteindelijk wou hij ze nog opgestuurd hebben ook ( het was met schokbreker en al ) en ik zei dat het hem uiteindelijk meer zou kosten dan even op en neer te rijden en ik het ook teveel moeite vond om 4 grote pakketten te maken en mee te sleuren op de fiets naar het postkantoor. Uiteindelijk ook niks meer gehoord en dat vond ik wel best ook.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...