Jump to content

Lasdienst Lucs14a


Recommended Posts

Ik heb de auto zojuist opgehaald, ik wil zeggen dat hij enorm goed werk aflevert, heel professioneel.

 

Precies wat de klant wil en kijkt ook verder, houd rekening met de klant, overlegt alles en stuurt veel fotos.

 

Kortom, niets dan lof voor deze man en zijn werk!

Link to comment
Share on other sites

S14luc is vandaag aan mijn sx komen lassen, nieuwe dorpel en stuk nieuwe bodem, wielkast opgelapt,.. Ik kijk morgen even voor foto's, maar het is echt prachtwerk wat hij aflevert, voor zeker niet teveel geld ;) Het verschil met de OEM dorpel is nul, nada, noppes! Dik tevreden hier :)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een tijdje terug ook slijp en las werk bij Luc laten doen en ben zeer tevreden over het resultaat!

Mijn barrels en outer rims waren aan elkaar gelast en Luc heeft deze weer gescheiden, ik zal hier eens wat foto's spammen:

 


 

Behold Luc's craftmanship:

Barrel+Lip(los) / Kitnaaf:

IMG_0463_zps6c7cb1ea.jpg

IMG_0464_zpsd7718d5e.jpg

IMG_0465_zps86aad84d.jpg

Barrel / Hechtvlakken:

IMG_0466_zpsd98cb967.jpg

IMG_0467_zps9c122d57.jpg

IMG_0468_zps1c12ee6e.jpg

IMG_0469_zps302dcddb.jpg

IMG_0470_zpsed8df302.jpg

Naar mijn mening ziet het er zeer goed afgewerkt uit, ik ben met name ook zeer tevreden over de originele vorm die Luc behouden heeft zodat de kitnaaf er weer zoals origineel in zit. (Y)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Ook aan mijn auto is Luc bezig geweest.

Hield mij keurig op de hoogte van de stand van zaken en stuurde regelmatig foto`s van het resultaat.

Resultaat is keurig netjes.

Absoluut iemand naar wie ik terug zal gaan als er weer wat gedaan zou moeten worden

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Van het weekeind weer langs Luc geweest, ditmaal in zijn nieuwe "klushok" Hier kunnen zelfs de aller laagste auto's terecht !

 

Voorheen al een keer langs geweest voor mn uitlaat, deze hing wel erg slecht /laag, voorpijp was toen bewerkt en de catback was aangepast waardoor deze niet meer tegen het chassis trilde.

 

Ditmaal de catvervanger ( silenced de-cat ) aangepast zodat deze recht hangt. Een extra demper tussen de catback gelast, en de gehele uitlaatlijn extreem getucked. Op de meeste plekken zit de uitlaatlijn nu tussen de 1 en 1.5 cm van de bodem af. Maximale grondspeling ! dus kan nu verlaagd zelfs in de Randstad overal overheen. Zeer tevreden met het resultaat.

 

Hij heeft zelfs nog aangeboden de vering achter gratis nog snel even 2 centimeter hoger te zetten, omdat ie achter toch wel erg laag stond in verhouding met voor. Staat nu zeker netter !

 

En dat is niet alles ! heeft ook nog eventjes tussendoor de originele cat bewerkt zodat ik gewoon de bouten kan gebruiken van het systeem voor tijdens de APK.

 

Wederom vakwerk afgeleverd, ik weet wel waar ik naartoe ga als de "dame in het rood" weer werk nodig heeft ! (Y)

 

Ohja we hebben ook nog een quad geblust. :rofl:

 

OaCZIwul.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...