Jump to content
SXOC.NL Forum

S14 LucasM, wegmisbruikers.

Recommended Posts

• Admin

Kijk over een klein uurtje op www.sbs6gemist.nl

Het was trouwens niet van afgelopen zondag op Zandvoort maar een paar weken geleden op Assen!

Edited by CHiNo4ReaL

Boete voor grote uitstekende spoilers vind ik nog wel te begrijpen, en is ook al jaren bekend dat het onveilig kan zijn.

Uitlaatgeluid daarentegen gaat wel erg ver, dan moeten ze maar eens wat 1000cc race motoren van de weg plukken.

En dan de opmerking van Koos Spee dat het alleen maar herrie is en geen nut heeft, zoiets noem je emotie geen herrie :P

ohw heb ik net een link geplaats in video's van de beelden, en dan zie ik nu dat het al gemeld is in dit topic,

laat de link wel staan voor de liefhebbers k

en idd loud pipes save lives! die electricien hokken hoor je niet aankomen en dan knal je er tegen aan met oversteeken ,als je niet goed uitkijkt bijvoorbeeld

Edited by invi

Dit vindt ik toch zo waardeloos.

Willen ze zo graag mensen naar Assen trekken om wat meer publiek om het circuit te krijgen zo dat ze hun investeringen in het circuit er weer wat uit kunnen halen.

Gaan ze vervolgens zulke acties "organiseren" en dikke bekeuringen schrijven en dan achteraf toch nog even zeggen "de volgende keer wel weer komen".

Laat die evenementen op Assen maar hartstikke doodvallen.

Sommige bekeuringen heb ik wel een beetje begrip voor, maar alles er aan doen (zoals spoorbreedte meten) om maar weer bonnen te kunnen schrijven waarvan de prijs veel te hoog is slaat nergens op.

Als mijn sx (ooit) eens "klaar" is ga ik liever naar de niet georganiseerde meetings waar ze niet een peloton agenten en lui van de RDW voor laten uitrukken.

ik kom liever niet tegen een spoiler aan die vervolgens mijn kop erafsnijdt als er wel wat gebeurd.

vindt het ook weer een zielige aktie jah wat willen ze nou berijken met dit?? natuurlijk is het lekker snel geld innen wat vervolgens weer in een stom dom water vlieg land voertuig van het leger gaat en dan met een anderlands ze probleemen te gaan bemoeien om dan langs de berg in een mijn/bom te rijden en het dan toch weer stuk gaat zodat je als mens er weer doof of zonder ledenmaten eruit komt en dan weer extra zorg nodig hebt wat wij dan ook weer moeten betaalen dus het heeft echt geen nut dit dus doe maar ff niet zeg ik dan

• Like 1

bahbah, dat "intelligente" commentaar van meneer Spee ook, blablabla, spoiler is alleen voor de echte racers van belang blablabla op openbare weg niet hard de bocht om blablabla spoiler is alleen maar een statussymbool blablabla.

Hierbij natuurlijk volledig voorbijgaand aan het feit dat het een evenement op een circuit betreft, waar ook timeattack en vrijrijden was, waarbij een dergelijke spoiler wel degelijk nut had...