Jump to content
SXOC.NL Forum
Sign in to follow this  
TCD

Serieus probleem.

Recommended Posts

Moet je dan? Maar accepteren, mog het waar zijn, wat die gast heeft gedaan? Das het zelfde als dr bij jou wordt ingebroken en jij de volgende dag een nieuwe tv gaat kopen omdat je ouwe weg is terwijl de inbreker nog tegen je heeft gezegd dat hij de dader is. Je moet dr eerst achter zien te komen of het echt waar is.

bugs, you're full of shit.

maar dit keer slaat je onzin echt alles.

• Like 2

of wj zorg jij iets zinnig te vertellen.ipv van mensen in de zeik te zetten.

of je kom met een oplossing om chris te helpen.

chris vraagt om hulp en kom jij met je onzinnige verhaal van ooh dacht oud nieuws,

zorg maar eerst voorjezelf voordat je over mij heb,

ik probeer tenminste iets te zeggen en wat er mogelijkheden zijn.

Edited by bugsvoyager

whahaha inderdaad jimmy stom vergeten.

ik blijf maar erin trappen stom stom stom.

sorry dat ik zo uitval want prive lthuis is laaste weken niet bepaald goed.

dus kan soms heel snel geirriteerd worden.

Edited by bugsvoyager

@Bugs: thanks voor je support, ook al snap ik je tekst vaak niet :bleh:

@Teun: ik kan wel wat hebben hoor. Van de meesten dan.

@WJ: jouw reacties voegen in dit topic weinig bij. Geldt ook voor een aantal anderen. Voor fysiek geweld heb ik dit topic niet geopend. Ik ben gewoon benieuwd of het mogelijk is je foon te hacken en achter allerlei informatie te komen.

Is dat nou zo moeilijk, mensen? :ike:

bugs, ik verzin tenminste geen bullshit. In de jaren dat ik jou hier nu meegemaakt heb, heb ik zooooveeeel onzin moeten lezen. Niet in normaal nederlands, nee, ook nog eens in gibberish.

Chris, wat ik wel heb gezegd is dat je telefoon niet gehackt is, maar je synchronisatie software. Luisteren doe je niet.

Vragen om tips voor dit soort dingen op zo'n forum is helemaal onzin, doe dat toch op je conspiracy forums.

• Like 1

een id heet dat, en je kunt zo een nieuwe aanvragen...

De knul van 13 thuis heeft whatsapp op de pc aan de gang gekregen. Er staan genoeg filmpjes en handleidingen online. Ik weet niet hoe het nu zit maar met oudere versies van whatsapp was het dus zo eenvoudig om whatsapp van anderen over te nemen.

En genoeg mensen die voor tig sites hetzelfde wachtwoord gebruiken welke al ettelijke jaren niet meer vernieuwd is (tip: lastpass.com) dus via die weg is ook genoeg privacygevoelige info te vinden.

Dan nog het BSN verhaal. Succes met het regelen van een nieuwe :D Met alleen bovenstaand verhaal ga je het niet voor elkaar krijgen. ID-fraude is nog altijd te eenvoudig en er wordt te weinig op gehandhaafd. Auto's flitsen en fietsers zonder licht bekeuren is makkelijker. Stukje bewustwording bij de mensen zelf zal nog het meeste opleveren.

Vervang het mailadres, vervang alle wachtwoorden (weer de tip Lastpass. Genereer voor elke site een ander ww) en vraag een nieuw telefoonnummer. En ga dat dan niet via facebook/twitter etc. online gooien.

• Like 1

@wj: baby. Je reacties zijn vaak triest. Maar dit keer bedankt voor je opmerking. Op conspiracy sites ben ikal ff niet geweest. Bedankt voir de tip! *aluhoedje opzetten doet*

Edited by TCD

dankjewel chris, that means a lot coming from someone like you :)

Kunnen we nou weer ff normaal doen.

Die jongen zit met een probleem, dat moet opgelost worden. Heb je niks toe te voegen zeg dan niets.