Jump to content
SXOC.NL Forum

Het blij topic!

Guest JimmySX

Recommended Posts

• Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Heb weer APK

Eindelijk een goede stoel gevonden! Vorig jaar al een nette stoel geprobeerd met bottom mount, maar dat bleek toch echt niet te gaan. Ben serieus al maanden aan het zoeken, maar ze worden weinig aang

Sleutels van mijn nieuwe bedrijfspand gekregen whoop whoop nu vol gas overhuizen

• 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • Admin

Zo net weer de SX opgehaald, ze stond sinds de 1e kerstdag bij de heren van SP-customs.

Een spruitstuk>turbo pakking was lek en de bak maakte geluid. Had zelf geen tijd/zin om het te doen dus zij hebben het voor mij gefixt.

Via Jeroentje een gebruikte bak geregeld, hopelijk vanaf nu weer km's maken!

• Like 3
  • Admin

Er zat speling op de druklager dus did was vervangen, echter er bleef een aardige geluid stationair en rijdend uit de bak komen. Waarschijnlijk gewoon een versleten een lager. Niet zo vreemd opzich gezien de km stand en meer de extra power wat het te verduren heeft. Wil uiteindelijk wel iets anders maar hoop dat deze bak het tot dan uithoudt :)

• 1 month later...
12 hours ago, dasparx said:

Deze post is nutteloos zonder foto.

Excuus. Zoals je onderstaand kan zien, was de poging tot Hicas stuurkogel eruit persen niet helemaal zoals plan gegaan.

sJMjsAs.jpg

En uiteraard nog even een sfeer foto van vorig jaar. aan gezien de sx er praktisch nog hetzelfde bijstaat :D

yBkazzr.jpg

• Like 1
  • Thanks 1
  • 4 months later...

:bounce: McLarenboy went to Mclaren :bounce:

Dit is een mooie tik op mijn bucket list, voorbije zaterdag kon ik naar Woking gaan om het hoofdkwartier van mijn geliefkoosde team te gaan bezoeken. Het gebouw alleen is al een fameus iets maar wat erin zit is nog vele malen beter. Ongelofelijke behind the scenes blik, waanzinnige werkplaats, parels van wagens gezien, de kans om met echte medewerkers te praten en "gevoelige" vragen te kunnen stellen. Dit gaat me nog lang bijblijven. De pitstop challenge was een die op mijn lijf was geschreven, en bizar genoeg ook op die van mijn broer die zo goed als niets voor F1 voelt :D

AekvP37.jpg

lcFH7Cz.jpg

Edited by McLarenboy
  • Like 4