Jump to content
SXOC.NL Forum

Het blij topic!

Guest JimmySX

Recommended Posts

• Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Heb weer APK

Eindelijk een goede stoel gevonden! Vorig jaar al een nette stoel geprobeerd met bottom mount, maar dat bleek toch echt niet te gaan. Ben serieus al maanden aan het zoeken, maar ze worden weinig aang

Sleutels van mijn nieuwe bedrijfspand gekregen whoop whoop nu vol gas overhuizen

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Gister bericht gekregen dat een aantal parts binnen zijn gekomen in de UK, CC heeft alleen een stage 2 gestuurd ipv een stage 3. Dus ff wachten op de ruil en dan komen de eerste onderdelen mijn kant op :D

CC stage 3 clutch met lichter vliegwiel

ARP vliegwiel bouten

BC RM series alle 12 afleveringen :P

Whiteline positive shi(f)t kit

Allemaal niet heel spannend, maar wel het begin van de auto eigen maken (Y) de bestelling vanuit Japan is leuker maar zoals vele hier weten..duurt dat wat langer.

Senna hing er al maar Hakkinen is er vandaag bij gekomen, hij is mijn idool en het doet écht deugd om hem te kunnen aanschouwen op dit formaat B)

En Francorchamps, can't go wrong with Francorchamps :D

fmHiUAq.jpg

Edited by McLarenboy
  • Like 6
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Admin

Eindelijk een nieuwe voorruit in mijn SX, met dank aan Autoglas Ede! Het is een Pilkington ruit en het was (voorlopig) de laatste die ze in Engeland hadden. Andere bedrijven en zelfs de Nissan dealer kon hem niet leveren, dus ben hier heel blij mee :)

• Like 2