Jump to content
SXOC.NL Forum
Guest JimmySX

Het blij topic!

Recommended Posts

Nog 1 nachtje slapen en dan 1 nacht overslaan

SPA 24HR HERE I COME

• Like 3

283pk op de motor en 254 op de wielen.

Minder dan Horsham opgeeft maar het blokje heeft inmiddels ook al 265 duizend km's gemaakt. Mooi stijgende lijn is ook belangrijk.

20160730_155200.jpg

• Like 5

Dat is een tijdelijk iets.

• Like 1

Het heeft "even" geduurd, maar de verzekering begint met het uitbetalen van de voorschotten dus als het meezit heb ik binnenkort een grote update voor de SX :D

Ik ben héél blij nu ik voor het eerst al mijn wagens bij elkaar heb kunnen zetten, zalige wolfpack ;)

4ECeZ0t.jpg

Edited by McLarenboy
  • Like 7

Zondag weer naar de 'ring! En dit keer eindelijk weer eens om wat rondjes te rijden.

Daarna nog even bij de Nurburgring Drift Cup kijken :)

GODVERDOMME wat is de Nürburgring leip!

Vandaag 4 heerlijke rondes gereden, de auto voelde erg goed aan en we hebben ons heel goed vermaakt. Het was ontzettend druk, de baan is een aantal keer stil gelegd en er waren eindeloze files, maar toch lekker kunnen rijden. We hebben heel veel dikke Nissans gezien, Sil80, silvia, S15, S14a, R33, R34 GTR,GTST en later nog veel meer drifthokken bij de Drift Cup, heel gaaf om te zien

Kan je op t forum, facebook posts delen? Want heb niet zo veel zin om die foto's ergens te hosten en dan hier neer te zetten.

Heb nog wel een onboard gemaakt.

Uiteraard niet foutloos gereden, maar ben dan ook geen coureur. Ik heb in 2014 2 rondes gedaan en vandaag 4 rondes, dus er valt nog veel te leren. Het circuit ken ik overigens volledig uit mn hoofd door al die kut spelletjes op de xbox, dus dat helpt al veel.

Het posten hiervan is vragen om opmerkingen over mijn rijgedrag, maar so be it, ik vond dit gewoon een hele toffe ronde.

• Like 4

Je kan de links vd fotos op fb ( of de link van het album als die openbaar is) invoegen.