Jump to content
SXOC.NL Forum
Guest JimmySX

Het blij topic!

Recommended Posts

WQ link bovenstaande ook ff door naar t klaag topic!! Maar freakin happy indeed,morgen hepte gij als enige de allernieuwste brazzers episode thuis :D

• Like 1

Jappower heeft inderdaad klote levertijden, heb 8 weken op een paar gordels zitten wachten.

Nog 3 weken en dan roadtrip! :D hopelijk net zoals vorig jaar door de bergen heen driften

aftermovie van vorig jaar

Ja jammer inderdaad, ze verschuilen zich achter de leverancier dat de leverancier 'amateuristisch' is en slecht leveren.

Ik neem aan dat ze als reseller wel duidelijke afspraken hebben gemaakt met de leverancier, mja we gaan het zien!

Nice, roadtrips zijn altijd leuk!

Zaterdag ga ik ook op roadtrip met 3 vrienden (met 4 auto's) richting Italië. Ook zin in!

• Like 2

Zijn ook beste oplichters, had 500 voor een ekte TR-lane halfcage voor mn mx5 gekocht, 2 maanden gewacht blijkt die nog nep te zijn ook..

Jaa roadtrips zijn fun! Vorig jaar mega veel plezier gehad, eerste keer nurburgring gereden en dat in de regen. Mooiste drift tot nu toe neer gezet en dat met alleen een schroefset! Skip naar 7:25 ongeveer

• Like 1

Wat zeiden zij daarop?

Ik heb Enkei wielen besteld, ik ga ervanuit dat deze wel echt zijn... volgens de prijs zijn ze wel echt.. :smash:

Kreeg net de mail dat 2 wielen gister al bij hun bezorgd zouden zijn, de andere 2 worden als het goed is vandaag bezorgd bij hun...

Chino rij die kant op en claim vast die 2 (Y) hoop voor je dat er 4 liggen!!

Moet ik ff langsrijden? Woon 15min van die lui vandaan.

Doorgaand op dit verhaal, 2 wielen zijn woendag dus geleverd. 2 wielen zouden gisteren bezorgd worden bij hun, niet gekomen door sorteerfout DHL? Dan vandaag, tot op heden nog niks hoorde ik.

Die 2 geleverde velgen ga ik in ieder geval ophalen (ik sta nu bij hun voor het pand, ben een beetje vroeg had om 18.30 afgesproken en er is nog niemand). Hoop dat ze die 2 nu wel hebben, anders weet niet wanneer.

Jaa, die 2 waren zojuist toch nog bezorgd.

gaat lijp staan.

Afgelopen weekend de onderdelen gemonteerd voor stage 3 en natuurlijk gelijk gaan test rijden. Nou was het geval dat als ik gas los liet de motor bijna niet meer terug viel in toeren en dus bleef inspuiten. Ook stationair toeren was veel te hoog, schommelde rond de 1200 rpm.

Nou heb ik in het verleden al wat problemen gehad met de stationair regeling, met die ervaring was het al snel duidelijk dat het aan de TPS (gasklep positiesensor) lag want, zodra ik de stekker van de AAC los trok, liep het weer keurig op zijn basis.

Dus gister multimeter eraan gehangen en de positiesensor ipv de voorgeschreven 0.5 volt op 0.4volt gezet. warm gereden en opnieuw de basis loop afgesteld op 850rpm.

En luppe dat het ding doet!

Als er plek is kan ik morgen bij EST-ENGINEERING op de testbank om een power run te maken. Wil nou wel eens een keer het vermogen op papier hebben.

Heb er in zin in!

• Like 2