Jump to content
SXOC.NL Forum
Guest JimmySX

Het blij topic!

Recommended Posts

Ik ben blij dat ik weer 2 verse achterbanden heb. 0.5mm was toch niet genoeg in de regen.. :P

Ik ben blij omdat ik net vanuit Haarlem naar Gemert ben gereden om een oude carbon motorkap van mn celica te verkopen (en weer centjes voor de SX heb) én daarbij onderweg getrakteerd werd door de politie op een amerikaans spektakel. Franse auto werd vlak voor me door een politievolvo over 3 banen op de A2 van de weg gedrukt de berm in. Met hoge snelheden, rokende banden, schreeuwende politie agenten en (volgens mij) wapens trekken, alles! En op de terugweg hoor je het op de radio haha

zoiets als deze, is volgens mij geen franse?

video is ook van 8 maart, zelfde datum als jouw post :o

Edited by RonnY1989

oh ja ik lees nu pas het stukje "over 3 banen", ik dacht misschien een weg bij de A2 (op/af-rijbaan) vandaar mijn filmpje

maar dat filmpje blijft ook wel vet

@Ronny, Nee dat filmpje had ik ook gezien maar het is m niet, wel toevallig dat het dezelfde dag is. Het van de weg afdrukken ging wel op een soortgelijke manier :P. De actie die ik meemaakte was in de middag oftewel op klaarlichte dag en de beide auto's reden in dezelfde richting als het andere verkeer alleen rond de 140 a 150 km/h als ik het goed schat. Vraag me ook af of er filmpje van is aangezien het erg snel ging.

Mathijs, die reclame blijft grappig (hoewel ik me ook kan voorstellen dat je je er kapot aan kan ergeren haha)

Wow, heb jij al sex? Dat vind ik echt cool man. Hoe is dat nou eigenlijk? Beetje vergelijkbaar met fappen?

Ik ben blij dat ik een 2de S13 heb dat vlotter/sneller gaat als de mijne :D