Jump to content
SXOC.NL Forum
Ramon

Klaag Topic

Recommended Posts

Trouwens, over die schoolcomputer, die kan ik wel vergeten, want de rollen zijn nu omgedraaid en de vraag werd nu aan mij gesteld, "hoe ga je dit nu oplossen dan?"

Eergisteren ook nog een leuk artikel in de krant!

1609863_486179071487909_1485071113_n.jpg

• Like 2

Wat zou je zeggen van een nieuwe school zoeken :P?

Edited by Armand

De afgelopen twee weken ben ik 2x op school geweest, ik loop namelijk weer stage bij een bedrijf dat zich bezighoud met het ontwikkelen voor Android en iPhone games.

De eerste keer was vorige week dinsdag, ik kreeg namelijk op maandag avond laat te horen dat ik dinsdag om kwart over 8 's ochtends examen zou hebben. Dat was wel even schrikken, helemaal omdat ik 's avonds nog moest werken. Na 4 uurtjes te hebben geslapen ben ik 's ochtends vroeg mijn bed uit gegaan en ben ik samen met m'n klasgenoten naar de examenruimte gegaan. Wat bleek nou? De docent is mij vergeten in te schrijven voor het examen. Ik stond daar dus, hij deed ineens net alsof hij mij niet kende. Mijn klasgenoten mochten allemaal het examen maken en ik moest maar weer naar huis toe gaan.

Mooi kut dus.

Dus, de docent had om het goed te maken mij ingeschreven voor een ander examen. Daar was volgens mijn coach iets fout gegaan, want ik heb hier geen officiële brief van ontvangen. Ik had dus geen idee wat ik moest voorbereiden, wat ik mee moest nemen enzo. Laptop? Pen en papier? :P

Dit examen had ik vandaag. De docent nog even een email gestuurd om er zeker van te zijn dat alles goed zou verlopen, waarop ik deze reactie kreeg.

Beste Ramon,
Aankomende woensdag begint om één uur je examen Engels. Zorg ervoor dat je om 12.40 in het Talencentrum ben

Dus ik stond daar om 12:40, meneer was nergens te bekennen, doodstil, want er waren allemaal leerlingen een examen aan het maken. Even rondgevraagd of die kerel er was, nope. Dus moest ik maar even wachten. Om 12:50 kwam er een mevrouw naar mij toe die zei dat ik het aan de andere kant van het lokaal even moest proberen. Dus ik daarheen gelopen, werd ik vreemd aangekeken want ja, ik stoor ze tijdens hun examen. Dus die vrouw toch maar de lijst checken, jahoor, daar stond ik op. Vertelde ze mij dat ik te laat was voor mijn examen want die was om 12:30 begonnen. (wtf?)

Gaan zitten, boekje gekregen, de complete introductie met instructies dus gemist, en ben maar wat gaan invullen. Na het examen moest ik een gesprek in het engels doen met zo'n andere docent. Die zei 'you are way above my level', 'you have obviously passed the english exam', dus toen ben ik naar de papieren gaan kijken en toen bleek dat ik Engels examen op een lager niveau aan het afleggen was, dat klopte dus helemaal niet. Ik weet niet eens of dit niveau wel genoeg is om mijn opleiding te halen.

lol

Edited by Ramon
  • Like 2

Ik zou daar de lol niet van inzien. Wat een puinhoop zeg.

Het is weer lang geleden, maar mijn likes zijn weer op! :rules:

Sorry jongens, ik vind echt een hele hoop berichtjes leuk van jullie, maar ik kan mijn liefde en waardering nu niet laten blijken. :(

Liefde, kusjes en knuffels van Teun.

• Like 1

Afgelopen week een dikke 1:18 r32 gekocht. Tijdje gewacht, stond binnen 48 uur geleverd. Duurt lang, mailtje gestuurd. Is die niet meer leverbaar -.-

Geeft niks! Skylines gaan toch kapot!

• Like 1

skyline na 3 jaar alleen remblokken en banden hoeven vervangen

sx na 3 dagen halve auto vervangen :P

• Like 3