Jump to content
SXOC.NL Forum
Ramon

Klaag Topic

Recommended Posts

Maar wel leuk dat je een vriendin hebt.

• Like 3

had nog niet genoeg dure hobby's dus dacht he, laten we dat ook eens proberen :lol:

Weet wel weer waarom k de afgelopen maanden gewoon met de trein ging...

Edited by smeck

Mn SX heeft nu 200.000+ gelopen en is nu officieel oud :(

Haha aah joh valt toch reuze mee :P mijn MX-5 heeft bijna 280.000 gelopen :P

Dat zijn standen daar kan mijn A6 nog over na mijmeren :rofl: Die is hard opweg naar de 350.000 :whistling:

En weer zijn ze tegen men wagen gereden, nummer 8 als ik het nog kan bijhouden. 2de die iets komt zeggen. Echt triestig tegenwoordig. Gelukking was het weer aan de Corolla en is het niet weer de sx.

Edited by Margiman

Jeez lekker dan. Volgens mij trekken bepaalde auto's 't aan ofzo.

Heb iets van 12 auto's gehad, nooit een deuk. Huidge auto al 3 deuken en een aanrijding gehad in 7 maanden

Dat je nog 2 dagen moet tot maand vakantie en je baas belt op dat je gewoon moet werken want dat is nooit afgesproken.

Denk je ff snel remleiding te vervange. Word t draad uit de remslang gedraait. En natuurlijk niemand in buurt (die na 5 open is) die m het liggen. Word zaterdag weer is langs gaan bij nissan magazijn.... 

23 hours ago, Mike s14 said:

Dat je nog 2 dagen moet tot maand vakantie en je baas belt op dat je gewoon moet werken want dat is nooit afgesproken.

verlof briefje ingevuld voor heel de maand juli, wat afgesproken was. Wordt opgebeld dat me baas bereid is mij 3 vrijdagen vrij te geven. Laatste keer dat ik langere tijd vrij was, was in 2015. Ik neem nooit vrij. Hoe kan hij dit zo doen die paardelul. Onvoorstelbaar dit hoe gemeen die man loopt te doen.

Gewoon niet gaan? Is afgesproken toch, niet jouw probleem.

Of zeggen dat je al een vakantie geplanned hebt, en hem dat bedrag terug laten betalen (gewoon zelf een bonnetje maken van 1500 euro ofzo). 

Edited by Dirk Jan

Lees anders even door wat de eisen precies zijn wettelijk. Als jij kort gezegd op tijd hebt aangegeven vrij te willen zijn en hij daar niet op gereageerd heeft. Dan mag hij je vakantie niet weigeren mits je nog genoeg dagen hebt of hij een hele goede reden daarvoor heeft.

Aem lamdba van hooguit 20 km oud kapot gereden. Althans, de stekker >.>

Al 4 jaar staat mijn nardi stuur goedgekeurd op het tuning rapport. Vorige week op de keuring, ja meneer daar wordt ie voor afgekeurd.

Wut? Eikels.