Jump to content
SXOC.NL Forum
Ramon

Klaag Topic

Recommended Posts

1ste keer de orginele niet bij me waren toen te lang

2e x, ingekort net te kort en niet op de koppelingen gelet die ze blijkbaar verwisseld hebben voor andere

3e keer, voorste slangen opnieuw gemaakt met de juiste koppeling, achterste slangen niks aan gedaan dit moest zo passen want het is een speciale koppeling van HEL die zowel konisch als bol kan gebruiken.

4e x pissed de manager gebeld en nu worden de 2 achterste gemaakt en opgestuurd.

Ja ik had zelf moeten kijken maar je gaat er van uit dat als je het bij je hebt het goed gedaan word.

Ik had daar ook ooit een set voor remslangen besteld voor de S14 (online).

De eerste keer waren ze te kort, dus contact opgenomen. Bleek dat ze de remleidingen alleen vanaf vanaf de schokdemper tot klauw maakte en niet vanaf de directe aansluiting.

Tegen kleine meerprijs wilde ze wel nieuwe maken. Prima.

Paar dagen lager krijg ik een pakket binnen met daarin maar één remslang, ook logisch natuurlijk als ik een set bestel.

Weer contact opgenomen omdat ik er aan 1 natuurlijk niks.. later die andere gekregen.

Audis zijn kut, dus weer terug naar de dealer en mn geld terug.

Wanneer je een Walbro brandstof pomp koopt omdat die van jou het begeven heeft en er een verkeerde stekker bij krijgt die niet past in de pomp :facepalm:

walbro heeft toch gewoon schuifstekkertjes als aansluiting...

Dat klopt, maar kreeg deze erbij.

klik mij

Edited by MrMiata
  • Like 1

ja maar dan ga je toch gewoon schuifstekkertjes gebruiken...

Wanneer je een Walbro brandstof pomp koopt omdat die van jou het begeven heeft en er een verkeerde stekker bij krijgt die niet past in de pomp :facepalm:

En als je het niet echt kan laten, bestel je maar een nieuwe => http://www.ebay.com/itm/WALBRO-GSS341-GSS342-GSS340-Wiring-Plug-Connector-Pigtail-Clip-Adapter-94-615-/381086651907?hash=item58ba88d603:g:vfAAAOSwTuJYr7yR&vxp=mtr

Wil geen half gebakken werk, moet gewoon goed zijn. Is al opgelost moet alleen nog een nieuw filtertje scoren die wel goed op het rubber onder de pomp past.

Waarom maakt niemand in deze wereld een DIN-formaat scherm+module waar je al je water/olie temperatuur en druk op kan aflezen en mss zelfs een boost meter en turbo timer op kan aansluiten? Gewoon 1 scherm met alle info, is dat zo moeilijk?

Die 37 meters die iedereen nu in zn auto heeft hangen zijn zo lelijk. Je moet er ventilatie gaten voor opofferen, je A-stijl mee verpesten etc.

Ik wil gewoon een single DIN module waar ik al die shit op kan aflezen, hoe moeilijk kan het zijn.
Helaas ben ik een ramp met electronica, anders had ik dit zelf op de markt gebracht.

[einde rant]

Gewoon een race dash kopen? Hoef je niet eens een din slot op te offeren...

Of een din houder voor 3 meters?