Jump to content
SXOC.NL Forum

AM Streetpower Assen

Recommended Posts

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben zelf ook niet bang dat er bijkomende kosten zijn, mijn auto is braaf. Ik vind het idee gewoon zo flauw.   Als je op stap gaat hoef je toch ook niet meteen zodra je buitenkomt te blazen oid,

Hier sneeuwt het alweer.

Wij zijn nog onderweg naar huis atm en het was een koude maar hele gezellige dag. Time attack was weer leuk om te kijken ipv zelf te rijden .   De finale van de super pro en exteme was super spanne

Wij zijn nog onderweg naar huis atm en het was een koude maar hele gezellige dag. Time attack was weer leuk om te kijken ipv zelf te rijden ;).

De finale van de super pro en exteme was super spannend! Uiteindelijk werd sva uit de uk 1e met een tijd van 1:53.6!

Ik kijk er nu al weer naar uit om met de sx het circuit op te gaan en onder de magische grens van 2:00.00 te duiken!

gr Naas

• Like 1

Paar kleine dingen zoals banden die iets uitsteken en geluid. Maar het waren vooral db meetingen die ze deden.

Dus iedereen met een knetterpijp een bung erin hangen voor de rit naar het JAF?

Edited by Teun
  • Like 1

Zo zie je maar wat een paar rotte appels kunnen aanrichten.

Maar als ze het altijd over gepimpte autos hebben moet ik ook altijd denken aan koekblikken met een vatzige bodykit.

Krijg ook altijd moordneigingen als iemand met een opmerking komt zoals "oohh, heb jij je auto gepimpt"?