Jump to content
SXOC.NL Forum

Recente foto van je auto!

Recommended Posts

• Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Begon het rijden met de sx toch wel te missen dus een tijdelijke motor in elkaar geflanst tot de SR22 klaar is Nog wachten op de poelies en waterpomp en dan inrijden/mappen en goannnn  

Ja man, met een fohn en de ijzeren buis van mn krik.

Heb de krik onder het sleepoog gezet, auto opgekrikt, dan heel langzaam laten zakken tot er ongeveer 2 centimeter tussen de band en het scherm overblijft. (Dus dat de buis er eigenlijk net niet tussen past).

Dan de buis uit de krik halen en de auto zo laten staan. Met de fohn de rand beginnen te verhitten, en als hij zo warm is dat ik net mn hand er aan kan branden, doe ik de fohn weg en prop ik de buis er tussen. Als de buis er tussen zit pak ik de fohn weer op, en begin ik de volgende plek (een paar centimeter naar rechts) alvast te verhitten. Ondertussen duw ik de buis steeds wat verder naar beneden zodat de rand omvouwt. Zodra de buis z'n laagste punt heeft bereikt (als hij de grond aan tikt) haal ik deze weer omhoog en duw/prop ik hem naar rechts (op de plek die ik zonet alvast verhit heb), en begin ik de volgende plek alweer te verhitten. Dat herhaal ik steeds totdat de hele rand is gedaan.

Zodra alles is gerold gebruik ik de buis weer voor mijn krik. Dan laat ik de auto weer heel langzaam zakken tot er weer 2 centimeter tussen de rand en de band overblijft, zo kun je dat allemaal steeds herhalen en je schermen steeds een beetje verder rollen.

• Like 2

Heb het zaterdag met mn roller gedaan. Werkt mooi alleen moet je eerst het randje wel omtikken om het randje om te kunnen drukken.

Moet zeggen achterschermen van een S13 zijn goed stevig.

Nee hoor.

Wanneer je het netjes rolt dus zonder de lak te laten barsten en het aan de binnenkant netjes alfkit, dan rot hij niets sneller dan een S13 normaal doet. en anders met regelmaat de wiekkasten ff schoon spuiten.