Jump to content
SXOC.NL Forum
-WJ-

auto / motor bedrading

Recommended Posts

ik knoop touwtjes aan mekaar voor mensen :)

Heb Mick zijn ps13 voorzien van een sr20, zekeringkast verstopt, Mick zijn drift s13 voorzien van een sr20 met gestripte motorkabelboom, Vernon's drift ps13 voorzien van een gestripte rb25 motorkabelboom, mijn eigen rb25 in de drift s13, mijn eigen sr20 in de drift s13.

handig! ook iets met jz motoren? :P

En het fijne van WJ is, hij kijkt niet alleen naar de dingen die je hem vraagt, hij kijkt verder dan dat. En als hij kan, zal hij je daar nog mee helpen ook!:)

Absolute aanrader!

• Like 1

JZ motoren ook geen probleem.

Als ik even iemand mag quoten:

WJ herstelt een fout voordat iemand anders em gemaakt heeft.

ca18 - sr20 conversie draadbomen kunnen nu op afstand worden gemaakt (s14 sr20det)!!!

150 euro (mits rhd kabelboom), plug en play, inruil eigen motorkabelboom wel verplicht!

Edited by -WJ-
  • Like 1

gestart met het strippen en klaarmaken van een lhd s14 sr20 kabelboom voor in een rx8

1959458_223207954536127_2037623460_n.jpg

Edited by -WJ-
  • Like 3

1979700_226029214254001_1452022348_n.jpg

Finished the sr20 - Rx8 wiring loom. On the left side the sr20 ecu connector and the various connections that need to be made to the car, like oil pressure light, charge light, reverse light, fuel pump control. Next to that are the eccs relay and the ignition coil relay, and the power transistor unit that needed to be spliced in (being an lhd donor loom). Second from the right is the entire upper engine loom, and next to that is the lower engine loom with the battery +12v connection and main earth connection to the chassis. Upper and lower loom have been neatly connected with a single connector for a very easy install :)[/size]

Edited by -WJ-
  • Like 1

ik zie daar volgens mij geen power transistor unit in die foto's, zonder dat ding loopt je sr20 echt niet... Heb em een mailtje gestuurd om te vragen of dat er bij zit...

Zou wel handig zijn, dan kan ik een complete conversie kabelboom op voorraad leggen!

Ik heb nog een hele kist vol sr20 kabelbomen, die op mp is van een lhd auto daar zit de power transistor idd in een ander stuk kabelboom

wil jij me een lhd sr20kabelboom + ptu + ecu verkopen voor weinig Eric?

Nou of ik dat dan weer als set heb weet ik nog niet, even zoeken dan

Uiteraard Ingmar :)